arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

کرار با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر برنامه های هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال تهران درباره مذاکره کرار با سایر تیم های لیگ برتر گفت: مذاکره او با باشگاه های دیگر از نظر قانون فیفا تخلف است و کرار هیچ موقع این کار را انجام نمی دهد.

طاهر سعیدی مدیر برنامه های جاسم کرار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اگر باشگاهی جاسم کرار را بخواهد و قرار باشد این کار انجام شود، بایستی از طریق باشگاه استقلال وارد مذاکره شود. جاسم کرار با باشگاه استقلال تهران تا پایان فصل قرارداد دارد و وی نمی تواند با هیچ باشگاهی در ایران و جهان، قراردادی امضا کند.

وی ادامه داد: هر دو طرف یعنی بازیکن و باشگاه قرارداد حرفه ای دارند و باید به قرارداد خود پایبند باشند و خلاف قوانین فیفا است که باشگاه دیگری به جاسم کرار یا مدیر برنامه های وی پیشنهاد دهد.

وی درباره اینکه کرار در لیست فروش باشگاه استقلال قرار گرفته اظهار کرد: درجریان این موضوع نیستم و بهتر است باشگاه دراین باره اظهار نظر کند.

مدیر برنامه های کرار درباره بازگشت این بازیکن به ایران نیز اظهار داشت: کرار با باشگاه استقلال قرارداد دارد و باید به این قرارداد پایبند باشد.

جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال تهران است که از زمان حضورش در این تیم، همواره حاشیه هایی را به بهانه دریافت نکردن مطالباتش ایجاد کرده است.

این بازیکن در ابتدای فصل جاری بر سر نگرفتن مطالباتش و زندگی در هتل، تمرینات آبی پوشان را ترک کرد و در نهایت پس از کش و قوس های فراوان و جلسات متعدد با مسئولان استقلال، ظاهراً مشکل این بازیکن با آبی پوشان حل شد.

چند هفته بیشتر از بازگشت آرامش به اردوی آبی پوشان نگذشته بود که کرار باز هم حاشیه ساز و این بار دقیقاً شب قبل از شهرآورد هشتادویکم پایتخت، اردوی استقلال را ترک کرد.

کرار علت این اقدام خود را تبعیض باشگاه در پرداخت پاداش به بازیکنان خواند و از اینکه باشگاه به برخی بازیکنان از جمله او پاداش نداده، انتقاد کرد.

این اقدام کرار که گویی افشارزاده را حسابی عصبانی کرده بود، واکنش های شدید مدیرعامل استقلال را درپی داشت به طوری که افشارزاده اعلام کرد کرار دیگر باید از استقلال برود و هیچ راهی برای بازگشت او نیست.

اما باز هم این موضوع در حد حرف باقی ماند و مسئولان استقلال جلسات متعددی درباره این بازیکن برگزار کردند تا شاید برای اولین و آخرین بار، حاشیه های کرار و استقلال پایان یابد.

البته در این میان، مظلومی عنوان کرده که اگر قرار است کرار از استقلال جدا شود باید آبی پوشان بازیکن جدیدی به جای این هافبک عراقی به خدمت بگیرند. در برخی رسانه ها، اعلام شده بود بختیار رحمانی گزینه ای است که در صورت جدایی کرار از استقلال، به جمع آبی پوشان می پیوندد.

جاسم کرار در حال حاضر به همراه تیم ملی فوتبال عراق در کشور چین تایپه حضور دارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان