arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

سلطانی: پرداخت بدهی نفت زنجانی به جیب زنگنه نمی رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیرعباس سلطانی عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به برگزاری هفتمین جلسه دادگاه بابک زنجانی متهم نفتی گفت: اطرافیان و کسانی که پشت پرده پرونده بابک زنجانی بوده و او را حمایت و هدایت می کنند؛پرو‍ژه ای به نام فرافکنی و فرار رو به جلو دارند.

نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بابک زنجانی صحبت‌های بی پایه واساس مطرح می کند که بار حقوقی ندارد،افزود: او در حرف ‌های ضد و نقیض خود را به عنوان طلبکار جامعه و مردم نشان می دهد،در حالی که پول نفت را نداده و حدود 3 سال از سود آنها استفاده می کند.

سلطانی با اشاره به صحبت‌های امروز زنجانی در ارتباط با زنگنه، ادامه داد: این پول به زنگنه ارتباطی نداشته و به جیب او نمی رود،بلکه بیت المال و متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه او با این صحبت‌ها به دنبال عوام فریبی است،تصریح کرد: تمام صحبت‌های او افترا و تهمت بوده و او براساس اسناد و مدارک صحبت نمی کند،هنوز در فضای رویایی حرکت می کند.

عضوکمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به اینکه اموال از طریق دادگاه به وزارت نفت پرداخت می شود، اظهارداشت: چند هفته از زمانی که قرار بوده بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت شود می گذرد،در حالی که هنوز ریالی به حساب وزارتخانه واریز نشده است.

منبع: خانه ملت
برچسب ها: متهم ، نفتی ، طلبکار ، دادگاه
نظرات بینندگان