arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۰

الیور کان در آستانه خودکشی در فرهنگسرای نیاوران

به دلایلی مجسمه هایی مومی از دیوید بکام و الیور کان در موزه ی "سن پترزبورگ" در فرهنگسرای نیاوران در تهران وجود دارد و به دلایلی این مجسمه های شبیه به شخصیت های طرد شده فیلم جنگ ستارگان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یاهو اسپرت در گزارشی از موزه سن پترزبورگ نوشت: به دلایلی مجسمه هایی مومی از دیوید بکام و الیور کان در موزه ی "سن پترزبورگ" در فرهنگسرای نیاوران در تهران وجود دارد و به دلایلی این مجسمه های شبیه به شخصیت های طرد شده فیلم جنگ ستارگان است.



به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، شما احتمالا می توانید استدلال تقریبا ضعیفی از وجود مجسمه ی مومی بکام در یک فرهنگسرا بکنید، اما الیور کان چطور؟ من تنها می توانم حدس بزنم که خود الیور کان مجسمه اش را آنجا گذاشته است.

همچنان که این قضیه آزار دهنده است، مجسمه ی مومی الیور کان دقیق هم درست نشده است. در ضمن مجسمه ی مومی الیور کان در آستانه خودکشی است به این دلیل که همه ی افراد خواستار گرفتن عکس با دیوید بکام هستند نه الیور کان.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
0
بنده خدا این خانم دنبال شوهره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
0
وای به حال ما که اینها بشوند الگوی زندگی ما من برای این حال و روز یک کشور اسلامی متاسفم!! روزی آنها برای اینکه کالاهای ساخت ونیزشان فروخته شود مارک لا اله الا الله محمد رسول الله رویشان می زدند تا مردم فکر کنند ساخت کشورهای اسلامی است و بهتر بخرند، و روزی مردان اروپایی به تقلید از پیامبر ص ریش می گذاشتند و حالا ما رفته ایم و از شخصیت های قماربازشان(مثل بکهام و...) که پولشان از راه قمار بدست می اید تندیس می سازیم. بله فوتبال ایران وکشورهای عربی روی شرط بندی و ... نیست اما در اروپا بیشتر جنبه ی قمار دارد به همین دلیل هم قرار داد های آنچنانی می بندند.
وای به روی که بگندد نمک!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
1
واقعا مسخرست چه ربطي دارن به هم
نظرات بینندگان