arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴

صادق: دولت یازدهم تحمل و ظرفیت بالایی در شنیدن نقد دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور رسانه ای رئیس جمهوری به شعار بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با عنوان نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه اشاره کرد و گفت: تحمل و ظرفیت دولت یازدهم در نقد و انتقادپذیری بالاست.

محمدرضا صادق با حضور در غرفه ایرنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

وی در ادامه  به شور و نشاط حاکم در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حضور 700 رسانه در این نمایشگاه از طیف های مختلف، بیانگر اقبال و استقبال چشمگیر از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.

مشاور رسانه ای رئیس جمهوری، به جای خالی برخی رسانه ها هم در این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: بهتر بود این رسانه ها در نمایشگاه شرکت می کردند و اگر انتقاد و نقطه نظری داشتند در جای خود مطرح می کردند.

این فعال رسانه ای اظهار داشت: حضور رسانه های موافق و مخالف دولت از همه طیف ها در این نمایشگاه نشانگر این است که این دولت ظرفیت و تحملش برای نقد، اعتراض و انتقاد چگونه است.

صادق گفت: در گفت و گو با مردم و بازدیدکنندگان در جریان میزان ابراز رضایت بالای آنها از این دوره نمایشگاه قرار گرفتم.

مشاور رسانه ای رئیس جمهوری همچنین پشتیبانی، تمهیدات و مدیریت این دوره نمایشگاه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مفید و ثمربخش عنوان کرد و گفت: نتیجه مجموعه تلاش مدیریت و دست اندرکاران نمایشگاه رضایت مندی اکثریت را به دنبال داشته است و از ایجا به همه آنها خسته نباشید می گویم.

** شفاف سازی نظام یارانه رسانه ها گام خوب دولت یازدهم
مشاور رسانه ای رئیس جمهوری در ادامه در پاسخ به این سوال که دولت در خصوص دغدغه و انتظارات خبرنگاران چه گام هایی برداشته است، گفت: همانطور که شخص دکتر روحانی رئیس جمهوری هم بارها گفته اند: موضوع شفاف سازی پرداخت یارانه به رسانه های کشور گامی خوب و مثبت بوده که در این دولت برداشته شده است.

** درمورد بیمه خبرنگاران خود مدیران رسانه ها اهتمام ورزند
این فعال رسانه ای همچنین به دغدغه های خبرنگاران و روزنامه نگاران اشاره کرد و گفت: در این زمینه دولت حرکت و اقداماتی را از طریق وزارت ارشاد انجام داده اما در این زمینه مشکلاتی هست که باید خود مدیران رسانه ها و مطبوعات کشور هم اهتمام بورزند.
مشاور رسانه ای رئیس جمهوری تصریح کرد که بخش های ذیربط در دولت تلاش بیشتری می کنند که امیدواریم با مجموعه اقدامات بتوان بخشی از دغدغه های خبرنگاران و روزنامه نگاران مرتفع شود.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از 16 آبان کار خودش را آغاز کرده امشب(22 آبان ماه 94) پس از یک هفته فعالیت به کار خود در مصلی امام خمینی(ره) پایان خواهد داد.

این نمایشگاه تا ساعت 20 امشب پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حزب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
1
1
آقای صادق، تجمل و ظرفیت دولت در شنیدن انتقادات مانند صادق بودن شماست.
نظرات بینندگان