arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

علت عدم اکران فیلم "من سالوادور نیستم" از نظر منوچهر هادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارگردان فیلم سینمایی«من سالوادور نیستم»، به تعویق افتادن زمان اکران فیلمش را بهانه‌تراشی برای اکران بدون رقیب فیلم «محمد» (ص) دانست.

منوچهر هادی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، نسبت به از دست دادن زمان اکران مناسب برای فیلمش ابراز نگرانی کرد و بهترین زمان برای اکران «من سالوادور نیستم» را، نهایـتا تا ده روز آینده ارزیابی کرد.

او در مقدمه این متن از رایزنی‌های تهیه‌کننده با معاونت سینمایی برای رفع مشکل اکران فیلم و دعوت معاونت سینمایی به سکوت تا حل مشکل اکران فیلم خبر داده است:

طی تماسی از طرف آقای ایوبی معاونت سینمایی با تهیه کننده قرارشد ما فعلا سکوت کنیم تا ایشان شخصا مسئله حوزه هنری را حل و فصل نمایند.به احترام تماس ایشان ما فعلا سکوت اختیار می کنیم . تا مشکل سینماهای حوزه هنری برای اکران سالوادر برطرف شود .

او در ادامه می‌نویسد: هرچند ما زمان را از دست می دهیم . حالا منتظر آقای ایوبی هستیم . هر چند اینها بهانه ای است تا فیلم محمد (ص) در آرامش وبدون رقیب به اکرانش ادامه دهد . در هر صورت ما همچنان چاره ای نداریم جزامیدوار بودن و دعای شما عزیزان برای اکران هرچه سریعتر وبه موقع این فیلم درزمان مناسب که نهایتا تا 10 روز آینده می باشد . چون بعد ازاین به بهمن ماه و فجرو اسفند ماه بدترین زمان اکران می خوریم.

برچسب ها: اینستاگرام ، اکران ، سینما
نظرات بینندگان