arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۶۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰

نماینده ولی فقیه در سپاه: روشن نيست آقاي هاشمي چه انديشه و مسيري را دنبال مي‌کنند

سعیدی گفت: آقاي احمدي‌نژاد نسبت به آقاي مشايي يک اعتقاد نشکن و فوق‌العاده‌اي دارند و اين در حالي است که ورود به عرصه سياسي نيازمند پختگي‌هايي است که شايد آقاي مشايي آن پختگي‌ها را ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: در تيم سياسي دولت، ابهام وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين علي سعيدي در همايش بزرگ بصيرت افزايي، بهداشت و سلامت خانوادهاي سپاهيان و بسيجيان در مجتمع آيه‌هاي مشهد، در پاسخ به پرسش‌هاي حاضران افزود: اختلاف در جبهه اصولگرايان و نيز جريان مشايي مجموعه‌اي از نگراني‌هاي ما براي آينده جبهه اصولگرايي است.


وي در پاسخ به سوالي مبني بر گمانه‌زني‌هاي موجود در مورد امکان کانديدا شدن آقاي مشايي براي انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: دو سال تا انتخابات رياست جمهوري زمان باقي است اما تفکرات آقاي مشايي و مکتب ايراني از جمله تفکراتي است که نه قابل فهم است نه قابل توضيح و بايد نسبت به جريان مشايي هوشيار باشيم.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: اکنون دولت در مسيري حرکت مي‌کند که نبايد در جلوي دولت موضع‌گيري کنيم چرا که باعث مي‌شود جريان‌هاي مخالف از آن سوء استفاده کنند.

وي تصريح کرد: آقاي احمدي‌نژاد نسبت به آقاي مشايي يک اعتقاد نشکن و فوق‌العاده‌اي دارند و اين در حالي است که ورود به عرصه سياسي نيازمند پختگي‌هايي است که شايد آقاي مشايي آن پختگي‌ها را ندارند.

حجت‌الاسلام سعيدي در پاسخ به سوالي مبني براينکه چرا آقاي هاشمي آب به آسياب مخالفان مي‌ريزد، عنوان كرد: اين مساله بسيار نگران کننده است؛ برغم اينکه رهبر معظم انقلاب براي جدايي آقاي هاشمي از آن جريان خيلي مايه گذاشتند اما باز شاهديم آقاي هاشمي در پيامي که به راس فتنه يعني آقاي موسوي دادند، تعابير خدمت‌گذار و غيره را بکار بردند؛ بنابراين روشن نيست آقاي هاشمي چه انديشه و مسيري را دنبال مي‌کنند.

وي تصريح کرد: همين نحوه برخورد و حصر خانگي سران فتنه، بهترين شيوه برخورد با سران فتنه است و اين در حالي است که آقايان صانعي و موسوي اردبيلي و ديگران پيام دادند.

وي ادامه داد: امروز فضا براي برخورد با سران فتنه فراهم نيست؛ مشکل عمده در اين راه برخورد و حمايت افرادي است که پس از برخورد مانند مجمع مدرسين قم و ديگران بيانيه مي‌دهند؛ برخورد با سران فتنه بايد هوشمندانه باشد چرا که نبايد مشکل را چند برابر کنيم و بايد به فضاي جامعه هم توجه کنيم.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، درک مردم را از بعضي خواص در خصوص مسائل جامعه بهتر و درست‌تر دانست و گفت: در سپاه زحمت بر دوش تعدادي خاص است و در مجموع سپاه نسبت به بقيه نهادها، درک صحيح‌تر و عملکرد بهتري نسبت به ديگر نهادها وجود داشته است و حتي در جاهايي که از دستگاه‌هاي ديگر توقع بيشتري مي‌رفت، سپاه جلوتر بود و سپاه در مسائل سياسي روشن‌ترين موضع و جهتگيري را نسبت به بقيه داشت.

وي همچنين تصريح كرد: سي‌دي "ظهور نزديک است" غيرعالمانه و سطحي است و نبايد در سپاه و بسيج توزيع شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
2
az qarar-e maloum hameh fetnehgar u toutehgar u
nadounand bejoz chand nafar
madoud ???!!!
Ha ha ha ha
ناشناس
|
INDIA
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
1
3
مسیری انقلاب و شکوفایی ایران ... شما در چه مسیری هستید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
1
2
مسير آزادگي
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
2
3
هاشمی حداقل 33سال با انقلاب بوده توتازه به دوران رسیده چه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
0
انديشه و مسير هاشمي روشنه ولي عده اي بدليل عدم عقل سياسي نميتونن بفهمند و يا خودشونو به نفهمي ميزنن . انديشه و مسير هاشمي دفاع از حريم آزادي انسانها و ممنانعت از ديكتاتوري ديني است.افتاد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
1
0
اگرهاشمی پیام دادرهبری نماینده مخصوص فرستادندهاشمی عملاحرکتی برخلاف نظراقاانجام نمیدهدهاشمی پاینده باد خامنه ای زنده باد
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
0
وقتي كه به هاشمي اجازه نفد يا نظر ندهند واي به حال ديگران ...
نظرات بینندگان