arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

اسدی: همه کمبودهای موردنظر کی‌روش را به شرط داشتن پول حل می‌کنیم/اگر طفره نروم شما من را می پیچانید!

اسدی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و نامزد شدن او گفت: انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد و برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی کاندیدا می‌شود و چه کسی کاندیدا نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید کفاشیان هیچ گاه او را از صحبت کردن منع نکرده است.

اسدی: همه کمبودهای موردنظر کی‌روش را به شرط داشتن پول حل می‌کنیم/اگر طفره نروم شما من را می پیچانید!علیرضا اسدی در مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری اظهار کرد: او در زمینه‌های اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بااخلاق بود و شناخت کافی را داشت. به نوعی روانشناسی لازم را از شاگردانش به دست آورده بود. هیچ وقت عصبانی نمی‌شد و بسیار خوب صحبت می‌کرد. کلمات سخیف را از زبان او نمی‌شنیدیم. تمام شاگردان او باسواد هستند. او خودش چند وجهی بود و شاگردانش را هم چند وجهی بار آورد. او هیچ گاه از اصولش خارج نمی‌شد که یکی از مهم‌ترین اصول او این بود که کلامش با عملش یکی بود.

او اضافه کرد: قرآن هم همین را می‌گوید. اگر شما به دیگران احترام بگذارید شاگردان‌تان هم مثل شما خواهند شد. شاگردان هر فردی مانند خودش هستند و از او درس می‌گیرند. در حال حاضر تعدادی از شاگردان او دکتر، مهندس و... هستند. خوشحالم که مدتی را با او همراه بودم و از دانش او بهره بردم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه او چه اقداماتی را برای فراهم کردن امکانات مورد نظر کی‌روش انجام خواهد داد چرا که کفاشیان گفته اگر این امکانات فراهم نشود کی‌روش می‌رود اظهار کرد: وقتی رییس می‌گوید چمن و کمپ مشکل دارد دیگر نیازی به صحبت دبیرکل نیست. اول باید برنامه‌ریزی کنیم تا من بتوانم کارهای اجرایی را انجام دهم. هیات رییسه منابع مالی را تامین کند تا ما دست به کار شویم.

اسدی در پاسخ به این سوال که آیا امکانات مورد نیاز کی‌روش را معقول می‌داند گفت: شما چه فکر می‌کنید؟ از این سوالات دنبال چه چیزی هستید؟ ما هم اقدام خواهیم کرد و مشکلات را حل می‌کنیم. شما می‌خواهید جواب مسئله‌ای را بدهم که فرد دیگری آن را به وجود آورده و خودش جوابی برای آن ندارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه کفاشیان او را از صحبت کردن منع کرده یا نه اظهار کرد: چنین چیزی وجود ندارد. می‌بینید که من صحبت می‌کنم و هیچ گاه کفاشیان به من نگفته است که صحبت کنم یا نه.

او در پاسخ به این سوال که آیا او کاستی‌هایی نظیر لباس را قبول دارد یا خیر، گفت: همه چیز را حل می‌کنیم. نظر ما هم این است که مشکلات وجود دارد اما بودجه نداریم و هیات رییسه باید آن را تامین کند.

اسدی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و نامزد شدن او گفت: انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد و برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی کاندیدا می‌شود و چه کسی کاندیدا نمی‌شود. هیچ محدودیتی برای ثبت نام نداریم و هر کسی که فکر می‌کند می‌تواند به این فوتبال کمک کند می‌تواند نامزد شود. دادگان هم یکی از بزرگان فوتبال ماست و می‌تواند به فوتبال کمک کند.

او در واکنش به اینکه آیا قرار است کی‌روش بر عملکرد تیم ملی امید هم نظارت کند تاکید کرد: آیا شما سوال دیگری جز این ندارید؟

اسدی در پایان در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا از پاسخگو بودن طفره می‌روید گفت: کار من همین است و اگر این کار را نکنم شما من را می‌پیچانید!

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان