arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

واکنش بازیکنان استقلال به صحبت‌های کرار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازیکنان تیم فوتبال استقلال نسبت به اظهارات کرار در تمرین واکنش نشان دادند و تاکید بر آن داشتند او دیگر جایی در استقلال ندارد.

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از رویارویی با نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز سه شنبه در زمین شماره دو آزادی برگزار شد که حواشی آن به شرح زیر است:

* علی نظری جویباری در تمرین امروز استقلال حاضر شد و دقایقی با مظلومی و پورحیدری صحبت کرد.

* هوشنگ لوینیان هافبک سابق سپاهان که یکی از اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک است، به تمرین استقلال آمد و با منصور پورحیدری صحبت کرد.

* با توجه به صحبت‌های روز گذشته کرار جاسم در خصوص تیم استقلال، تمامی بازیکنان این تیم به شدت از صحبت‌های او ناراحت بوده و اعتقاد داشتند با رفتار ناشایستی که او از خود نشان داده، دیگر جایی در تیم نخواهد داشت.

* محمدرضا خرسندنیا که به دلیل مصدومیت در تمرین استقلال حضور نداشت، تنها غایب امروز آبی‌پوشان بود.

* پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و باز هم از آنها خواست که فکر نکنند اگر در صدر جدول هستند، فردا به راحتی نفت تهران را شکست خواهند داد.

* مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرینات ویژه‌ای را با مهدی رحمتی و طالب‌لو انجام داد.

* بازیکنان به علت ناهمواری زمین تختی، از بازی در این ورزشگاه راضی نیستند و مدام از مظلومی می‌خواستند که باید زودتر تمهیداتی می‌اندیشید تا این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

* پس از صحبت‌های مظلومی، بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل نفت تهران پرداخته و در بخش پایانی تمرین با توجه به اینکه احتمال این می‌رود که بازی به پنالتی کشیده شود، بازیکنان به زدن ضربات پنالتی پرداختند.

* تمرین آبی‌پوشان پس از یک ساعت به پایان رسید و این تیم به یک اردوی یک روزه برای دیدار مقابل نفت رفت.

تیم استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، در ورزشگاه تختی مهمان نفت تهران خواهد بود.

منبع: مهر
برچسب ها: جام حذفی ، هافبک ، کادرفنی
نظرات بینندگان