arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

وزیر اطلاعات در مرز مهران: مردم با آرامش به کربلا بروند/امنیت مطلوب در مرزها حاکم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه مردم با آرامش به کربلا بروند، گفت: با حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت مطلوب در مرزها حاکم است.

حجت الاسلام سید محمود علوی عصر سه شنبه در مرز بین المللی مهران با مطلوب ارزیابی کردن روند تردد زائرین از مهران گفت: مردم با آرامش سفر خود را به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین انجام دهند و با خیال راحت می توانند به کشور برگردند.

وی بیان داشت: همه دستگاه های نظامی و انتظامی و خدمات رسان به طور ويژه و شبانه روزی در خدمت زائران اباعبدالله الحسين(ع) هستند و شرايط زيرساختی امسال در مقايسه با سال گذشته از کيفيت مطلوبی برخوردار است.

وی بیان داشت: با همکاری دولت عراق ضریب احتمال ناامنی به کمترین حد رسیده و احتمال حوادث ضد امنیتی در مرزها به صفر رسیده است.

وزیر اطلاعات افزود: با مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان امنیت مطلوب و پایداری در مرزهای رسمی کشور وجود دارد.

حجت الاسلام علوی تأکید کرد: اقدامات اجرایی و توسعه زیر ساخت ها در مرز مهران مطلوب است و امروز ما شاهد تردد روان زائران عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران هستیم.

وی در خصوص امنيت کشور گفت: امنيت داخل و به خصوص شهرهای مرزی کشور، مطلوب ارزيابی مي شود و به ياری امام زمان (عج) و همکاری مقامات عراقی، هيچ گونه مشکلی در مراسم اربعين امسال به وجود نخواهد آمد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان