arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

استیماچ: با بدشانسی حذف شدیم/ بازیکنان باید با تصمیم من کنار بیایند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان ما حق ابراز عقیده خود را دارند و نباید با یک اشتباه، بازیکنان خود را تغییر داده و تعویض کنیم.

ایگور استیماچ شامگاه سه‌شنبه پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: باید بگویم که امروز بازی بسیار جذابی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و ما در یک روز بسیار دشوار، متحمل شکست شدیم و بازی را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان سپاهان مقابل ذوب‌آهن رضایت دارد، افزود: ما در این مسابقه مقابل حریف بسیار قدرتمندی بازی می‌کردیم و با وجود اینکه دوبار از حریف عقب افتادیم، در نهایت نتیجه را جبران کرده و به تساوی کشاندیم و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم ما با وجود یک یار کمتر، مسابقه را ۱۰ نفره کنترل کرد، تصریح کرد: من از عملکرد بازیکنان در این مسابقه ناراحت نیستم و تنها ناراحتی من عدم حضور سپاهان در فینال رقابت‌های جام حذفی است اما به ذوب‌آهن تبریک گفته و امیدوار هستم که پیروز فینال باشد.

وی درباره واکنش محمدرضا خلعتبری هنگام تعویضش در این مسابقه بیان داشت: به هر حال هر بازیکنی حق دارد که عقیده خود را بیان کند اما برخی نمی‌دانند که چگونه آن را نشان دهند بنابراین من از خلعتبری ناراحت نیستم و خوشحالم که او برای حضور در زمین علاقمند بود اما پس از تعویض برای او درباره اینکه نباید پیرامون تصمیمات من قضاوت کند، توضیح دادم.

استیماچ با بیان اینکه همیشه باید احترام متقابل وجود داشته باشد، ادامه داد: اعتقاد من اینگونه نیست که کسی را جریمه کنیم زیرا در صورتی که این اتفاق صورت گیرد، در ادامه به مشکلات بسیاری بر خواهیم خورد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دلایل ناکامی تیم سپاهان و اینکه آیا این ناکامی‌ها ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: بدون شک در آینده تیم سپاهان، یک تیم متفاوت خواهد بود و اگرچه در این مسابقه شکست خوردیم اما مسیر خود را تغییر نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم که بهتر شویم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه در فوتبال نمی‌توان درباره پیروزی یک تیم ضمانت داد، گفت: مهم این است که پس از عقب افتادن، دوباره به بازی بازگردیم و ما باید در حال حاضر به فکر بازی آینده خود باشیم و بازیکنان را برای دیدار مقابل گسترش‌فولاد تبریز آماده کنیم.

وی با بیان اینکه بررسی عملکرد یک بازیکن نیازمند زمان است به شرایط مهدی شریفی اشاره کرد و افزود: شریفی باید بیشتر تلاش کند و بر روی حرکت و حمله به سمت دروازه حریف کار کند و نباید توپ را به سمت دروازه ما بیاورد اما اعتقاد دارم او ظرفیت بهتر شدن را دارد و باید این موضوع را مد نظر قرار دهد.

استیماچ با اشاره به اشتباهات رحمان احمدی با بیان اینکه قبل از حضور من در سپاهان، چارچوب دروازه این تیم مشکلاتی داشت، گفت: برای من همه بازیکنان تیم یکی هستند و باید بگویم که دروازه‌بان‌های سپاهان در تمرینات بسیار خوب هستند اما نباید با یک اشتباه، بازیکن را تغییر داد زیرا در این صورت، پایان فصل همه آنها را از دست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دلیل عدم حضور نویدکیا در این مسابقه گفت: امروز هدف ما این بود که از محرم نویدکیا با توجه به فشاری که بازی گذشته روی او وجود داشت، در دقایق پایانی استفاده کنیم اما به دلیل سختی‌های مسابقه، برنامه ما عوض شد.

وی اضافه کرد: هدف من بیشترین استفاده از نویدکیا در طول مسابقه است زیرا او عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارد و بدون شک در ادامه این اتفاق صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان