arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

جب بوش: اولویت نخست من انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت آمریکا باید با انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس پیامی را به ایران به سبب تهدیدهای مستمر آنها مخابره کند.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، جوئیش اینسایدر نوشت بوش در برنامه ای تبلیغاتی در گرینویل در کارولینای جنوبی اعلام کرد دومین اقدام وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا، انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس خواهد بود.


بوش تاکید کرد:« من معتقدم دوستان ما -- و اسرایئل نزدیک ترین متحد ما -- باید بدانند ما از آنها حمایت می کنیم.وقتی این سفارت به بیت المقدس منتقل شود، این تنها اقدامی نمایدن نیست بلکه پیامی روشن است مبنی بر اینکه درباره تهدید موجودیتی ایران علیه اسرائیل و آمریکا جدی هستیم. این قدرتمندترین پیام است.»


بوش همچنین ضمن انتقاد از دولت امریکا به سبب توافق هسته ای ایران به گزارش جدیدی اشاره کرد که در آن آمده است ایران به شکلی فزاینده حملات امنیتی سایبری خود را علیه آمریکا افزایش داده است.


بوش گفت:« این اقدام پس از امضای توافق ، صورت گرفت. آنها می گویند آماده اجرای این توافق در ژانویه هستند در حالی که هیچ کس چنین چیزی را باور ندارد. آنها به روشنی نشان داده اند هیچ گشایشی در تعدی مستمر آنها علیه مردم شان صورت نمی گیرد.»


وی افزود:« ما باید شعارهای آنها را وقتی می گویند مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جدی بگیریم. ارسال پیامی نظیر انتقال سفارت به بیت المقدس حائز اهمیت است.»

نظرات بینندگان