arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

کشف 3 تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرقی کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: سه تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در مرزهای جنوب شرق کشور با تلاش شبانه روزی مرزداران این استان کشف شد.

به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره هزاران شهید بسیجی اظهار داشت: ماموران این فرماندهی مستقر در یگان های مرزی جنوب شرق کشور با هدف پایش و حراست از مرزهای استان موفق به کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و سوخت قاچاق در آبان امسال شدند.

وی افزود: مرزداران سیستان و بلوچستان در این مدت با دستگیری ۱۰ نفر از قاچاقچیان و هلاکت یک نفر از آنان توانستند چهار دستگاه وسیله نقلیه حامل را توقیف و بیش از سه تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل هروئین، مرفین، کراک، تریاک و حشیش را نیز کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان همچنین از آمادگی همه جانبه مرزبانی برای حمایت و تقویت سطح فعالیت بازارچه های مرزی خبر داد و گفت: با گسترده تر شدن پایش های انجام شده در نوار مرزی استان، روز به روز از فعالیت قاچاقچیان و خسارات سنگین قاچاق بر اقتصاد کشور کاسته شده است.

سردار حبیبی بیان کرد: مرزداران در آبان امسال موفق شدند ضمن توقیف ۳۴ دستگاه خودرو و شناور از خروج ۱۳۵ هزار لیتر فرآورده های سوختی از کشور جلوگیری کنند و همچنین میلیون ها ریال سرمایه های ملی را نیز به چرخه اقتصاد داخلی بازگردانند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان