arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

مفتی وهابی: به اسرائيلی ها حمله نكنيد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"ابومحمد مقدسی" نظریه پرداز جریان سلفی جهادی، با انتقاد از حمله دختران و جوانان فلسطینی به صهیونیست ها با سلاح سرد، این اقدام را در برابر اشغالگران تا دندان مسلح، رویارویی زیانبار توصیف کرد.
 
 
پایگاه خبری شبکه العالم در اين باره نوشت: "مقدسی"(اردنی فلسطینی تبار)، در یادداشتی در توییتر، نوشت: اقدام های تروریستی و مجرمانه یهودیان کاملا آزاد است و تحت حمایت دنیای نفاق و سازمان های بین المللی قرار دارد و فقدان حمایت امت اسلام از فلسطینی ها، حتی کودکان فلسطینی را هم به انتقام گیری با چاقو و قیچی وادار می کند.
 
 
وی افزود: جرم و جنایت های اسراییلی های برخوردار از حمایت قدرت های جهانی و سکوت جامعه بین الملل، ما را وادار می کند که هر اقدام مردم و حتی دخترانمان را علیه آنان موجه بدانیم و رشادت و قهرمانی آنها را بستاییم؛ اما واقعیت این است که برای حراست از نسل و زاد و ولد و تقویت فلسطینی ها، دختران و کودکان ما نباید در برابر حکومتی تا دندان مسلح، با سلاح سرد و چاقو دست به مقابله ای زیانبار بزنند.
 
 
به عقیده مقدسی، استفاده از سلاح سرد بویژه در برابر افراد مسلحی که اجازه کشتار دارند، نیاز به قدرت و آگاهی لازم دارد و فلسطینی هایی که از این ابزار استفاده می کنند باید قبل از هر اقدامی آموزش ببینند.
 
 
این تئوریسین سلفی جهادی در ادامه تصریح کرده است که این امر به معنی ترک جهاد علیه اسراییل نیست بلکه هدف حفظ جان و مال فلسطینی ها تا زمان تقویت و رشد آنها و نیز هدایت آنها برای وارد کردن ضربات شدیدتر به اسراییلی ها ست.
 
 
از زمان انتفاضه جدید قدس و مقابله فلسطینیان با تجاوزگری های صهیونیست ها، نیروهای صهیونیستی شمار زیادی از جوانان و دختران فلسطینی را در دو ماه گذشته به شهادت رسانده اند.


منبع: جام جهانی
نظرات بینندگان