arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

حضور سایپا در اولین نمایشگاه بین المللی خودرو بندرعباس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه خودروسازی سایپا در اولین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات، لوازم یدکی، صنایع وابسته و بیمه بندر عباس توانمندی های صنعت خودرو را به نمایش می گذارد.
  
به گزارش سایپا نیوز: اولین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات، لوازم یدکی، صنایع وابسته و بیمه بندرعباس با حضور 52 شرکت کننده برگزار خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا به همراه سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش خود در استان هرمزگان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گروه سایپا با هدف نمایش دستاوردها و افزایش ظرفیت تولید متخصصان داخلی در این نمایشگاه شرکت کرده و با حضور در سالن اصلی نمایشگاه، توانمندی های صنعت خودرو را به نمایش خواهد گذاشت.

در اولین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات، لوازم یدکی، صنایع وابسته و بیمه بندرعباس گروه سایپا خودروهای ساینا- آریو- سایپا151- سراتو -  تیبا 2- ریچ –خانواده برلیانس( H230 - H320 - H330) و ون  H.S  را در معرض دید علاقمندان صنعت خودرو قرار خواهد داد.

این نمایشگاه از 5 تا 8 آذرماه هر روز از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس پذیرای  متخصصان، صنعتگران، تولید کنندگان و علاقمندان خواهد بود.

نظرات بینندگان