arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

برای تضمین امنیت انتخابات، همه باید تابع قانون باشند

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:‌ برای تضمین امنیت انتخابات تمام نهادهای مسؤول،‌ ناظر و احزاب و جریان‌های سیاسی باید تابع قانون باشند و نیز سوء استفاده‌ای از مسئولیت‌های دولتی انجام نشود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»، جواد عامری با بیان اینکه تابعیت از قانون ، زمینه ساز امنیت انتخابات خواهد شد، اظهار کرد: علاوه بر تبعیت نهادهای مسؤول ، ناظر و احزاب از قوانین باید به سمتی حرکت کنیم که از مسئولیت‌های دولتی نیز سوءاستفاده ای اتفاق نیافتد، چراکه متاسفانه به نظر می رسد برخی از مسئولیت‌هایشان سوء استفاده می‌کنند و عزل و نصب‌هایی که صورت می گیرد، جنبه انتخاباتی دارد.

وی افزود: باید بپذیریم که تضمین امنیت انتخابات درگرو حفظ امنیت کشور است، بنابراین نباید اجازه داد هرگونه اقدامی که امنیت کشور را مخدوش می‌کند رخ دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه جریان های سیاسی می‌توانند با تشویش اذهان عمومی ، زمینه به خطر افتادن امنیت انتخابات را فراهم آورند، اظهار کرد: برخی‌ها که داعیه تبعیت از قانون را نیز مطرح می کردند، باادعاهای خود در گذشته ،‌زمینه برهم خوردن امنیت انتخابات را فراهم آورده بودند و امروز نیز نباید اجازه داد احزاب یا جریان های سیاسی فضای امنیت انتخابات را بر هم زنند.

انتهای پیام/


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان