arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

برگزاری جلسه مشورتی 8 نفره اصول‌گرایان درباره انتخابات مجلس

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از برگزاری جلسه مشورتی 8 نفره اصول‌گرایان درباره انتخابات مجلس دهم خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی برشکل‌گیری و برگزاری جلسات شورای هماهنگی اصول‌گرایان با حضور آقایان حدادعادل، آقاتهرانی، حبیبی، زاکانی، فدایی، بادامچیان، محصولی و باهنر آیا برگزاری این جلسات را تأیید می‌کنید، اظهار داشت: برای هماهنگی میان اصول‌گرایان جلسات مشورتی متعددی تاکنون برگزار شده و علی‌القاعده برگزار خواهد شد و این جلسه نیز یکی از جلسات مشورتی بوده که پیرامون موضوع انتخابات مجلس آتی برگزار شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه این 8 نفر مستمراً برگزار خواهد شد، گفت: قرار بر استمرار نیست؛ ولی اگر لازم باشد، این جلسات ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره آخرین وضعیت تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان و تکمیل لیست‌های انتخاباتی افزود: نه شورای هماهنگی اصول‌گرایان به طور کامل شکل گرفته و نه فهرست انتخاباتی تهیه شده است.

حبیبی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای فقها مورد پذیرش اصول‌گرایان قرار دارد، یادآور شد: جلسات سه فقیه (آیات عظام مصباح، یزدی و موحدی کرمانی) مورد استقبال کامل سه تشکل (مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران) است و احتمال قوی می‌دهیم که بقیه اشخاص حقوقی و حقیقی اصول‌گرا نیز علاقه‌مند و مشتاق ادامه جلسات سه فقیه باشند.

برخی اخبار حکایت از تشکیل هسته اولیه شورای هماهنگی اصول‌گرایان با حضور غلامعلی حدادعادل، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، محمدنبی حبیبی، علیرضا زاکانی، حسین فدایی، اسدالله بادامچیان، محمد صادق محصولی و محمدرضا باهنر دارد.

انتهای‌پیام/


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان