arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

دلواپسان برای حمله به دولت به هر ابزاری متوسل می شوند

مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد وامورحقوقی استانداری فارس گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری (هفتم اسفندماه)، مخالفان دولت و دلواپسان برای مطرح کردن خود و هجمه علیه دولت به هر ابزاری متوسل می شوند، حتی اگر سیب زمینی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»،دارا کیانی، روز شنبه با اشاره به خبرپراکنی ها و اظهار نظرهای متعدد در خصوص امحا یک هزار و 700 تن سیب زمینی در فارس افزود: سئوال من از کسانی که نگران معیشت مردم و دفن و امحا سیب زمینی هستند این است که، چرا در دولت قبل که حجمی به مراتب بیشتر از این حجم سیب زمینی دفن شد شما سکوت کردید، آیا آن امحا اسراف و تبذیر نبود و امروز اسراف محسوب می شود؟ 


وی ادامه داد: کاملا مشخص است که نیت عده ای در بیان مکرر این مساله و انجام مصاحبه های متعدد نه دفاع از منافع مردم بلکه مطرح کردن خود و هجمه و حمله علیه دولت است و گویا وکالت و ماندن در قدرت حق ابدی آنهاست .


کیانی اضافه کرد: ظاهرا عده ای که در هجمه علیه دولت با کمبود سوژه مواجه شده اند، مجبور شده اند به موضوع امحای سیب زمینی متوسل شوند. 


مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری فارس افزود: در پاسخ به عده ای که می گویند چرا در بین مردم این سیب زمینی ها توزیع نشده باید گفت که، دوران استفاده ابزاری از سیب زمینی دیگر به سر آمده و شان و جایگاه مردم بسیار بالاتر از این است که در آستانه یک تحول بزرگ سیاسی در کشور (انتخابات) با توزیع سیب زمینی به درک، شعور و آگاهی مردم توهین شود. 


کیانی با بیان این مطلب که در سایه سیاست تنش زدایی دولت تدبیر و امید فضای با نشاطی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و سیاسی استانها از جمله فارس پهناور فراهم شده و اقدامات خوبی در سایه این فضا انجام شده یا در حال انجام است تصریح کرد: از مدیران و مسئولان استان نیز انتظار می رود با گزارش دهی از اقدامات دولت تدبیر و امید از طریق رسانه ها به مردم روشنگری کنند. 


وی ادامه داد: در مواقع اینچنینی به شکل واضح و روشن مسائل را از طریق رسانه ها با مردم در میان بگذارند تا زمینه سو استفاده برای برخی فرصت طلب سودجو فراهم نشود.

انتهای پیام /
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مجید
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
جواب خدا رو چی میدن این همه نعمت خدا رو خراب کردن
نظرات بینندگان