arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

منصوریان: بنویسید بیرانوند فروشی نیست

«از قول علی منصوریان بنویسید بیرانوند فروشی نیست» منصوریان ادامه داد: لطفاً از قول من بنویسید که علی بیرانوند در نفت می‌ماند و او فروشی نیست. این حرف خودش حاوی مطالب زیادی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 علیرضا منصوریان سرمربی نفت معتقد است که بیرانوند فروشی نیست و هیچ مشکلی میان آنها وجود ندارد. منصوریان گفت: همان‌طور که می‌دانید که من فصل گذشته در طول روز بیشتر از 8،9 ساعت برای تیمم وقت می‌گذاشتم. حالا که می‌بینم نتایج منصوریان: بنویسید بیرانوند فروشی نیستتیم مثبت نشده است. دو برابر روی تیمم وقت می‌گذارم. تمام مربیان کادر فنی ما چند برابر لیگ پیش وقت و انرژی می‌گذارند تا مشکلات نفت هر چه سریع‌تر حل شود.

او ادامه داد: می‌خواهم قبل از بازی سختی که مقابل پرسپولیس داریم. از تمام اعضای باشگاه، مدیریت، سرپرست، مدیر فنی، شورای عالی ورزش و مخصوصاً بازیکنانم تشکر کنم به خاطر تمام حمایت‌هایی که از من داشتند

 وی افزود: صحبت‌های مدیر باشگاه و حمایت‌های او بعد از بازی مقابل استقلال خیلی به من انزژی مثبت داد. برای همین همیم خواهم از طریق ورزش سه از مدیریت هیات امنا، شورای عالی ورزش، سرپرست مدیر فنی و بازیکنانم تشکر کنم.

منصوریان در مورد مشکلات مالی نفت، گفت: باید این مساله را بگویم که فصل گذشته درست در همین زمان، نفت با مشکلات مالی روبرو بود ولی با تمام وجود تلاشم را می‌کنم تا از پرچم نفت دفاع کنم. نفت باشگاهی است که در آن شخصیت مربیگری‌ام شکل گرفت.

او در ادامه با اشاره به ویترین کاری‌اش، افزود: نفت برای من مثل استقلال است. یعنی ویترین هر دو باشگاه مثل هم است. یعنی همان‌طور که ویترین بازی من در استقلال شکل گرفت. ویترین مربیگری من هم در نفت شکل‌گرفته است. یعنی این دو تیم فلسفه بازی و مربیگری من هستند و با تمام وجود برای نفت وقت می‌گذارم و از صمیم قلب این تیم را نیز دوست دارم.

«از قول علی منصوریان بنویسید بیرانوند فروشی نیست» منصوریان ادامه داد: لطفاً از قول من بنویسید که علی بیرانوند در نفت می‌ماند و او فروشی نیست. این حرف خودش حاوی مطالب زیادی است. من بسیار از او راضی هستم. من با علی قبل از حضور او در اردوی تیم ملی هم رابطه خوبی داشتم. او مثل برادر کوچک‌تر من است. بیرانوند واقعاً از لحاظ اخلاقی خیلی تغییر کرده، ما نمی‌توانیم موفقیت‌های نفت را که در فصل گذشته با او و شیخ ویسی رقم خورد را فراموش کنیم. حالا اگر کمی قطار از ریل خارج‌شده باید تلاش کنیم که به مسیر اصلی‌اش بازگردد. من به دو دلیل به بیرانوند کمک می‌کنم اول اینکه شاگرد من است و دوم به خاطر منافع ملی.

سرمربی نفت با توجه به عملکرد هر سه دروازه بان نفت، گفت: من از علی بیرانوند، شیخ ویسی و حتی گلر سوم تیمم هم راضی هستم. احمد گوهری دروازه بان سوم نفت امید آینده فوتبال ایران است و من قول می‌دهم که در آینده‌ای نزدیک او را گلری خوب به تیم ملی تحویل دهم.





منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
1
به عنوان يك استقلالى كه هميشه هوادار جناب منصوريان بودم عرض كنم كه شخصيت ايشون خودش يك دانشگاه بشمار مياد و معتقدم جناب منصوريان قدرت اين رو دارن كه تيم نفت رو از هرگونه حاشيه مخرب دور نگه دارن
خسته نباشى
نظرات بینندگان