arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

استقلال در پی تمدید 3 سالۀ قرارداد مهدی رحمتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست باشگاه استقلال تهران: به عنوان مدیر عامل استقلال و به نمایندگی از همه هواداران استقلال، اعلام می‌کنم ، باشگاه استقلال در پی تمدید قرارداد مهدی رحمتی به مدت ۳ سال است.

بهرام افشارزاده درباره عملکرد خود در استقلال افزود: هر جا که بوده ام تلاش کرده ام به بهترین شکل انجام وظیفه کنم. خودم را خدمتگزار مردم در ورزش می دانم و امروز که می بینم هواداران از روند تیم راضی هستند من هم خوشحالم.


وی در ادامه درباره بازی با نفت و صعود تیم استقلال به مرحله بعدی جام حذفی گفت: طبیعی است که مسابقات جام حذفی ، از حساسیت و دشواری بیشتری نسبت به مسابقات لیگ برخوردار باشد، زیرا تیم‌ها فرصت جبران ندارند و با یک شکست، حذف می‌شوند. ما هم پس از بازی با فولاد، دنبال شکست دادن نفت بودیم تا بتوانیم راهی مرحله بعد می‌شویم.

افشارزاده گفت: فکر می‌کنم کیفیت چمن ورزشگاه در بازی هر دو تیم تأثیر داشت. البته آنها به این زمین عادت داشتند اما تیم ما نتوانست مثل همیشه راحت بازی کند. با این حال در طول بازی می‌توانستیم برنده شویم. بیشتر از 40 دقیقه هم 10 نفره بودیم اما در نهایت پیروز شدیم و از این بابت خوشحالم.  


وی در ادامه گفت: استقلال شانس اول قهرمانی نیم‌فصل نیز هست اما باید بدانیم در نیم فصل به هیچ تیمی جام نمی‌دهند. راه زیادی تا پایان بازی‌ها و کسب قهرمانی مانده است . ما در کنار بازیکنان باتجربه، جوانان خوبی داریم . هدف ما ، شاد کردن هواداران است.  


سرپرست باشگاه استقلال درخصوص عملکرد سید مهدی رحمتی افزود:‌ بدون تردید داشتن مهدی رحمتی برای هر تیمی یک نعمت است. او نه تنها یک بازیکن بلکه یک فرمانده بزرگ در میدان است و در شرایط حساس مثل بازی با نفت است که بازیکنان بزرگ، نقش و اثر خود را نشان می‌دهند. فکر می‌کنم مهدی رحمتی با این آمادگی و شرایط مطلوبی که دارد، می‌تواند تا چند سال آینده، همچنان دروازه‌بان اول ایران باشد. در اینجا به عنوان مدیرعامل استقلال و به نمایندگی از همه هواداران استقلال، اعلام می‌کنم باشگاه استقلال در پی تمدید قرارداد 3 ساله مهدی رحمتی است، استقلال خانه این بازیکن است و با امضای این قرارداد، خیال خودش و هواداران تا 3 سال آینده راحت می‌شود.  


وی درباره وضعیت حامی مالی باشگاه گفت: متأسفانه هنوز نوبت دوم تعهد اسپانسر پرداخت نشده و ما هم منتظریم و در این مدت سعی کردیم با حمایت، صبوری و تحمل بدقولی‌ها، از حضور اسپانسر در بخش خصوصی در فوتبال حمایت کنیم. باید از تلاش‌های سبک‌دست، عضو هیئت مدیره باشگاه نیز تشکر کنم.  


افشارزاده درباره قرارداد بازیکنان استقلال افزود:‌ همه قراردادهای ما روشن، شفاف و اصولی نوشته شده است. مبالغی هم به عنوان پاداش در ان آمده است، مثل آقای گل شدن که این هم در همه دنیا و همه تیم‌ها مرسوم است. هیچ بند غیرعرفی در قرارداد، وجود ندارد و تکذیب می‌شود. قراردادها در فدراسیون موجود و قابل مشاهده است . حتی مهدی رحمتی نزدیک به یک میلیارد تومان از سال های گذشته از استقلال طلبکار است. بازیکنان زیادی داریم که از گذشته طلب دارند و به احترام هواداران و ما تاکنون تحمل کرده اند. از بازیکنانی مثل طالبلو ، برهانی ، حیدری ، عمران زاده ، شهباززاده و دیگر بازیکنان تیم که به خوبی شرایط سخت باشگاه را درک کردند و با دوستان کمیته نقل و انتقالات همکاری کردند تشکر می کنم.

وی درباره برنامه تیم استقلال در نیم فصل و احتمال تغییرات و جابه جایی نفرات در این تیم تصریح کرد: هیچ بحثی را تأیید نمی‌کنم. از رسانه‌ها نیز خواهش می‌کنم به شایعات بی‌مورد دامن نزنند. تیمی که در صدر جدول باشد، طبیعی است که تغییرات کمی داشته باشد. در صورت صلاحدید و اعلام نظر کادر فنی، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و سرمربی تیم هنوز درخواستی به باشگاه ارائه نکرده است. درباره اردو نیز کادر فنی باید نظر خود را به باشگاه اعلام کند تا با توجه به آن و تعطیلات، اردو را ترتیب دهیم.  


سرپرست باشگاه استقلال در خصوص کرار گفت: چند بار گفته‌ام همکاری کرار و استقلال به پایان رسیده است و دیگر علاقه‌ای ندارم درباره صحبت کنم. ادامه این همکاری به صلاح دو طرف نیست.
نظرات بینندگان