arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

مرد سال احتمالی آسیا : آرزو داشتم با علی کریمی همبازی باشم

احمد خلیل علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، با تیم ملی امارات توانسته بود در جام ملت های آسیا سوم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احمد خلیل بازیکن تیم الاهلی امارات در کنفرانس مطبوعاتی نامزدهای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا درپاسخ به سوال امیر مرد سال احتمالی آسیا در نشست مطبوعاتی: آرزو داشتم با علی کریمی همبازی باشمشجاعی  خبرنگار "ورزش سه" درباره اینکه چقدر احتمال دارد باشگاه الاهلی برای بار دوم این جایزه را کسب کند گفت: من امیدوارم اما رقبای سرسختی دارم.

این بازیکن درباره اسطوره الاهلی علی کریمی اینچنین گفت: علی کریمی بازیکن فوق العاده ای بود.زمانی که علی کریمی در الاهلی بود کاملا استحقاق این را داشت تا مرد سال فوتبال آسیا شود و امیدوارم من دومین بازیکن الاهلی شوم که به این مهم دست پیدا می کنم و از این منظر او الگوی من است.

مهاجم تیم الاهلی امارات همچنین گفت: همیشه آرزو داشتم باعلی کریمی بازی کنم اما به دلیل اختلاف سنی که داشتم نمی توانستم به آرزویم برسم.

احمد خلیل همراه با تیم الاهلی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود پیش برود اما در فینال تیمشان مغلوب گوانگژو شده بود. ژانگ ژی و عمر عبدالرحمان دیگر رقبای احمد خلیل برای کسب این عنوان هستند، البته شنیده می شود این عنوان به احتمال فراوان به احمد خلیل خواهد رسید.

احمد خلیل علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، با تیم ملی امارات توانسته بود در جام ملت های آسیا سوم شود. او همچنین سریع ترین گل تاریخ جام ملت های آسیا را برابر بحرین و در ثانیه 14 به ثمر رسانده بود.او در سال 2008 توانسته بود بهترین بازیکن جوان سال آسیا شود و هم اکنون در رقابت های انتخابی جام جهانی پس از سهلاوی 13 گله با 10 گل در جایگاه دوم قرار دارد.

او برای کسب عنوان مردسال آسیا با عمر عبدالرحمن هم وطنش و ژنگ ژی چینی رقابت دارد.




منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان