arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

منصوریان: امیدوارم بازیکنان نفت بدشانسی مقابل استقلال را فراموش کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان نفت باید برای موفقیت در دیدار مقابل پرسپولیس بدشانسی مقابل استقلال در جام حذفی را فراموش کنند.

علیرضا منصوریان بعد از ظهر امروز (یکشنبه) و در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس تهران اظهار داشت: پرسپولیس یکی از دو قطب اصلی فوتبال ماست؛ به خاطر هواداران و پیشکسوتان و بازیکنان آن قابل احترام است.

وی افزود: ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس 6 سال به تیم ملی خدمت کرده و در فضای حمله موفق ولی در دفاع مقداری آسیب پذیر است.

منصوریان تصریح کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و فوتبال خوب و منظمی را بازی می کند، ستاره های زیادی ندارد ولی در حال تولید ستاره است.

وی افزود: برانکو سالیان سال در فوتبال ما حضور داشته و ما تیم پرسپولیس را آنالیز کرده ایم. ما بازی نفس گیری را برابر استقلال داشتیم و امیدوارم بازیکنان ما بدشانسی را از ذهن دور کرده و با دست پر به رختکن بیایند.

منصوریان گفت: از تیم پزشکی تیم ملی تشکر می کنم زیرا با شورایی که تشکیل می دهند با تیم پزشکی استقلال، کاپیتان خود را تا اول دی داریم و ایمان مبعلی مقداری زمان دارد که به مهندس تیم نفت تبدیل شود و افسوس می خورم که مدتی نتوانست در فوتبال حضوری موفق داشته باشد.

وی درباره علت پنالتی نزدن مبعلی گفت: این بازیکن یکی از ضربات مهم نفت برابر پدیده در سال گذشته را از دست داد و او خیلی منطقی به من گفت که شرایط پنالتی زدن را ندارد؛ در تاریخ فوتبال هم ببینیم که فرانکو بارسی و بسیاری از بازیکنان خوب پنالتی از دست داده اند.

منصوریان درباره اظهارات علی رضوانی در یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار داشت: من درباره علی بیراوند گفتم اما این اظهارات نصفه و نیمه پخش شد. استنباط من این بود. دیدم یک مربی به همه عوامل می گوید که تمام درهای تیم ملی را نباید روی وی ببیندند، من فقط منافع ملی را در نظر گرفتم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: آرزوی من این است که به جای 3-4 بازیکن امید ، 15 بازیکن را به تیم بیاورم.

وی درباره ایمان مبعلی تصریح کرد: ایمان 2-3 سال دیگر به جرگه مربیان می پیوندند. ما اصلا در فضای التهاب نمی خواهیم برویم. فوتبال حرفه ای است و باشگاه نفت درباره همه تصمیم می گیرد و فکر نمی کنم مبعلی در نیم فصل جدا شود و من درخواستی را برای انتقال وی ندیده ام.
تیم فوتبال نفت تهران باید فردا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی به مصاف پرسپولیس برود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان