arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

رژیم صهیونیستی: روابط ما با امارات پنهانی نیست بلکه علنی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل گفت روابط اسرائیل با امارات روابط عشقی مخفیانه نیست بلکه با هم روابطی رسمی دارند.

 به نقل از القدس العربی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تلاش وزارت خارجه این رژیم و «دوری گلد» مدیرکل این وازرتخانه برای افتتاح نمایندگی اسرائیل در امارات تمجید کرد.

مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل گفت روابط اسرائیل با امارات روابط عشقی مخفیانه نیست بلکه با هم روابطی رسمی دارند.

علی رغم اینکه امارات رابطه با اسرائیل را تکذیب کرده، گلد تاکید کرد که پرچم این رژیم بر بالای ساختمان نمایندگی اسرائیل در ابوظبی نصب می شود و تصاویر رئیس رژیم صهیونیستی و نخست وزیر این رژیم نیز در دفاتر نمایندگی که اسرائیل آن را یک دستاورد می داند خواهد شد.

این در حالی است که روز گذشته وزارت خارجه امارات در واکنش به اخبار منتشر شده در رسانه های صهیونیستی و غیر آن مبنی بر تاسیس اولین نمایندگی سیاسی این رژیم در ابوظبی اعلام کرد: مأموریت نمایندگی های کشورهای مختلف در آژانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر که مقر آن در ابوظبی است،  برقراری ارتباط و تعامل با این آژانس است و به هیچ وجهی من الوجوه در این نمایندگی ها به فعالیتهای دیگر پرداخته نمی شود و این نمایندگی ها هیچ تأثیری بر روابط دیپلماتیک و سایر روابط دولت میزبان نمی گذارد.

روزنامه های صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که این رژیم طی هفته های آینده اولین نمایندگی دیپلماتیک رسمی و علنی خود در امارات را افتتاح کند.

یک مقام بلندپایه اسرائیل گفت که هدف این رژیم از افتتاح این نمایندگی دیپلماتیک داشتن حضوری رسمی و علنی در امارات است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان