arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

فعال اصولگرا: برهم زدن جلسه های قانونی محکوم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: هیچ منطقی پشت اقدام های برهم زننده جلسه های قانونی وجود ندارد و به لحاظ قانونی، عقلانی و شرعی این گونه اقدام ها محکوم است.

سید ابوالقاسم رئوفیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مملکت قانون دارد و مدعیان قانونمداری هم کم نیستند؛ به این هم اعتقاد داریم که اجرای قوانین به عنوان حکم شرعی و عقلانی بر همه لازم است.

وی اضافه کرد: بی قانونی و برخورد احساسی و هیجانی رویه جامعه را مخدوش می کند و همه باید به قانون احترام گذاشته و آن را برتابیم.

این فعال اصولگرا ادامه داد: باید مردمدار باشیم و مردمداری کنیم، خدامدار بوده و بر مدار حق کارها را سامان دهیم؛ قانون را بربتابیم و از تعرض به اقدام های قانونی پرهیز کنیم.

رئوفیان با بیان این که اگر قانون رعایت نشود، طبیعی است که حرکت ها، حرکت های خارج از عرف و قانون خواهد بود، اضافه کرد: با توجه به انتخابات پیش رو؛ مجامع، جلسات، همایش ها و گردهمایی هایی در این راستا خواهیم داشت و اگر از اقدام های برهم زننده پیشگیری نشود، تبعات خوبی به دنبال نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: اگر قانونمداران تجزیه و تحلیل نکرده و از اقدام های این چنینی در مجالس مجوز دار ممانعت نکنند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

در حالی که تنها سه ماه دیگر به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده در روزهای اخیر شاهد بر هم زدن تعدادی از نشست های سیاسی با حضور شخصیت ها و فعالان سیاسی از سوی برخی افراد و گروه ها بودیم.
نظرات بینندگان