arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

اسد محمدی: خروج از مرز با کارت ملی کذب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر پایانه مرزی مهران گفت:تردد زائرین از مرز مهران فقط با ویزا وپاسپورت معتبر امکانپذیراست وبرخی گفته هامبنی بر حذف ویزا و امکان تردد باکارت ملی کذب محض است
 
اسدمحمدی درگفتگو با تابناک ایلام در خصوص خبرخروج زائرین با کارت ملی اظهارداشت: خروج زائرین از مرز مهران تنهابا ارایه ویزا وگذرنامه معتبر امکانپذیر است وانتشار شایعه خروج زائرین با کارت ملی از اساس صحت ندارد وبهتر است زائرین بدون ویزا وگذرنامه به مرز مهران مراجعه ننمایند.

محمدی خبر انتسابی به ایشان مبنی بررایزنی با عراقیها برای صدوراجازه عبوربه زائرین با کارت ملی  راتکذیب کرد وافزود: متاسفانه خبر منتسب به بنده در خصوص رایزنی با عراقیها برای صدور اجازه تردد به زائرین با کارت ملی کاملا خبری کذب وساختگی است واینجانب اساسا چنین مصاحبه ای را انجام نداده ام لذا از اصحاب رسانه می خواهیم به اخلاق رسانه ای پایبند باشند.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که بارها از طریق رسانه ها اعلام شده است عبور ازمرز مهران فقط از طریق قانونی وبا استفاده ازویزا وگذرنامه صورت می گیرد واز زائرین عزیز می خواهیم که به هشدارها توجه جدی داشته باشند زیرا خروج غیرقانونی از مرز تبعات سنگین قضایی را به دنبال خواهد داشت .
گفتنی است این روزها شایعه  حذف ویزا و امکان تردد بدون ویزا از مرز باعث ازدحام جمع کثیری از زائرین بدون ویزا درپایانه مرزی مهران شده است
نظرات بینندگان