arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

استیلی: برای هواداران ملوان ناراحتم/تراکتورسازی 4 بازیکن خارجی 5 میلیاردی دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید استیلی عصر امروز پس از شکست خانگی تیمش در مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران با ابراز ناراحتی از شکست تیمش اظهار کرد: بازیکنان ملوان تلاش خود را انجام دادند اما نتوانستیم به گل برسیم.

وی با بیان اینکه بیش از هفت موقعیت گلزنی داشتیم، افزود: این ایراد تیم ماست که نمی‌تواند فرصت‌ها را تبدیل به گل کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی برای هواداران تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت: در این بازی حق به حق‌دار رسید و برای هواداران ناراحت هستم اما نمی‌توانیم گل بزنیم.

وی با اشاره به اینکه روند بازی ملوان خوب بود، ادامه داد: نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم و نتیجه‌گیری ما خوب نبود.

استیلی با تصریح بر اینکه مردم انزلی از من نتیجه می‌خواهند، خاطرنشان کرد: شرمنده مردم انزلی هستم چون نمی‌توانم نتیجه‌ای که می‌خواهند را به آنها بدهم.

وی باخت مقابل تراکتورسازی را بدشانسی خواند و یادآور شد: دو تعویض اجباری داشتیم و نیاز داریم با وجود بازیکنان جوان به نتیجه برسیم و نباید اعتماد به‌نفس خود را از دست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی به آینده این تیم خوشبین است و گفت: نیاز به افزایش تعداد بازیکنان جوان داریم و از هواداران می‌خواهم پشت تیم خود باشند ضمن اینکه وقتی تیمی بازنده می‌شود تمام کاسه و کوزه‌ها بر سر مربی و سرمربی می‌شکند و من برای هواداران ناراحتم.

وی شرایط مالی را در وضعیت تیم ملوان تاثیرگذار دانست و یادآور شد: تراکتورسازی چهار بازیکن خارجی 5 میلیاردی دارد اما توان ما همین قدر است و موقعیت مالی خوبی نداریم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
2
آقاي استيلي شكست خودت را توجيه نكن لطفا!
نظرات بینندگان