arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

مظلومی: امروز، روز خوب خط دفاع ما بود/ عقب کشیدن تیم خواسته من نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت: خستگی بازیکنان ما و بازی هجومی حریف باعث شد نتوانیم از لاک دفاعی خارج شویم.

پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش برابر سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: ما پس از بازی سختی که با نفت داشتیم کمی خسته بودیم و در اواخر بازی با سایپا بازیکنان ما ناخواسته عقب کشیدند. این خواسته ما نبود. با توجه به شناختی که از حریف داشتیم باید حفظ توپ می‌کردیم اما خستگی ما و بازی هجومی حریف باعث شد که بازیکنان ما نتوانند از لاک دفاعی خارج شوند.

وی درباره تعویض‌هایش در این بازی هم گفت: از تعویض‌ها راضی هستم. به هر حال بازیکنان ما مخصوصا روزبه چشمی و امید ابراهیمی که 120 دقیقه برابر نفت دویده بودند خسته بودند. ما خط هافبک را تقویت کردیم و تقریبا میانه میدان را در اختیار داشتیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم.

سرمربی استقلال در مورد حملات تیمش از کناره‌ها گفت: توقع ما از جوان‌ها بیشتر از این است. وقتی کسانی مثل برهانی روی نیمکت هستند جوانترها باید جای آن‌ها را پر کنند. برنامه‌ی ما این بود که از کناره‌ها به حریف حمله کنیم و از این فضا برای گلزنی استفاده کنیم.

مظلومی در ادامه تاکید کرد که پس از رفتن کرار، استقلال در پست این بازیکن با مشکل روبه‌روست و باشگاه باید در نیم فصل برای پر کردن جای این بازیکن عراقی فکری کند.

سرمربی استقلال همچنین از عملکرد خط دفاعی تیمش دفاع کرد و گفت: سایپا در خط حمله بازیکنان بزرگ و سرعتی داشت ولی مدافعان ما امروز خوب توپ‌گیری کردند و روز خوبی داشتند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: تعویض ، هافبک ، تیم
نظرات بینندگان