arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

اسدی: پول فیفا در فوتبال هزینه شود/ذاتاً مخالف کی‌روش نیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فوتبال ساحلی بدون امکانات و بضاعت رشد قابل چشمگیری داشته است و از سال 2011 که شانزدهم جهان بودیم به رده ششم در سال 2015 رسیده است.

وی همچنین گفت: وضعیت حال حاضر فوتبال ساحلی بسیار شبیه به زمانی است که خودم فوتبال بازی می‌کردم و پولی در میان نبود و فقط عشق و علاقه بود و مقام‌های قهرمانی هم برای همان دوره است و وظیفه فدراسیون است که از این قهرمانان بی ادعا که چندین مقام قهرمانی بدست آورده‌اند حمایت کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره وضعیت مدیریت مرکز پزشکی آکادمی فوتبال هم خاطرنشان کرد: قرار شده است یک جلسه برای این موضوع برگزار کنیم و بر اساس کاربرد آن تصمیم گیری کنیم که چه کسی مدیریت آن را به عهده بگیرد، مشکل خاصی نیست که اینقدر برای آن سر و صدا ایجاد کرده‌‌اند.

اسدی درباره وضعیت مشکلات تیم ملی فوتبال هم افزود: در آلمان هم مشکل است ولی اینجا رسانه‌ها دوست دارند همواره درباره تیم ملی و کی‌روش صحبت کنند، بدون آنکه از جزئیات اطلاع داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مشکل در فوتبال وجود دارد و سعی داریم آنها را رفع کنیم، این دلیل نمی‌شود که دبیر کل را مخالف تیم ملی و کی‌روش نشان دهیم.

** پول فیفا در فوتبال هزینه شود

دبیر کل فدراسیون در خصوص پاداش فیفا به ایران هم اضافه کرد: اینکه فیفا 10 میلیون دلار بابت حضور ایران در جام جهانی به فدراسیون پرداخت کرده است و فدراسیون براساس برنامه‌ها این پول را در فوتبال هزینه خواهد کرد و صحبت‌های پیروانی که گفته نصف آن برای تیم ملی هزینه شود هم اطلاعی ندارم،‌ چراکه فدراسیون قطعاً پول فوتبال را در فوتبال خرج خواهد کرد
برچسب ها: آکادمی ، فدراسیون
نظرات بینندگان