arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

اشتون کارتر: از نیروهای ویژه آمریکایی برای مقابله با داعش استفاده می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که واشنگتن در حال استقرار نیروهای ویژه در عراق برای کمک به این کشور در مقابله با داعش است. وی اضافه کرد که از نیروها برای انجام عملیات های یک جانبه در سوریه نیز استفاده می شود.

به گزارش انتخاب و به نقل از خبرگزاری رویترز، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا گفت: این نیروهای ویژه توانایی این را خواهند داشت تا دست به حملات بزنند، گروگان ها را آزاد کنند، اطلاعات به دست بیاورند و سرکردگان گروه داعش را بازداشت کنند.

اشتون کارتر پیشتر گفته بود: حملات تروریستی در پاریس محرکی برای کشورهای اروپایی در جهت افزایش بودجه نظامی و حضور بیشتر در ائتلاف برای شکست دادن گروه تروریستی داعش است.

کارتر گفته بود: این (داعش) دشمنی است که می بایست شکست داده شود.
وزیر دفاع آمریکا همچنین در زمینه گسترش نفوذ خارجی گروه تروریستی داعش، چه در رسانه های اجتماعی و چه در نشان دادن توانایی اخیر خود در حملات در خارج از مرزهای سوریه و عراق ابراز نگرانی کرده بود.

وزیر دفاع آمریکا در یکی از اظهارنظرهای قبلی خود گفته بود: جای هیچ تردیدی نیست که گروه تروریستی داعش در روشهای شناسایی نشدن توسط سرویس های اطلاعاتی ماهرتر شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان