arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴
گرانی همچنان می تازد

رهن و اجاره آپارتمان‌های لوکس در تهران

آپارتمانی 240 مترمربعی در فرمانیه شرقی، با شرایط 250 میلیون تومان رهن کامل جزو پر بازدیدترین فایل‌های پیشنهادی بوده است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازار رهن و اجاره آپارتمان‌های لوکس و ویژه پایتخت، این روزها با ترکیبی از قیمت‌های واقعی، ارزان‌تر و گران‌تر مورد توجه گروه‌های خاصی از متقاضیان مسکن است.

در شرایطی که همزمان با بهبود روابط سیاسی ایران با کشورهای خارجی، برخی گروه‌های سرمایه‌گذاری وارد کشور شده یا درصدد ورود به پایتخت و سایر شهرها هستند، بازار اجاره آپارتمان‌های لوکس شهر تهران با بازدیدهای بیشتری نسبت به قبل مواجه شده است. در میان فایل‌های اجاره مربوط به مناطق لوکس پایتخت، آپارتمانی 240 مترمربعی در فرمانیه شرقی، با شرایط 250 میلیون تومان رهن کامل جزو پر بازدیدترین فایل‌های پیشنهادی بوده است. البته بنا بر اظهار نظر کارشناسی مشاوران املاک، اجاره بهای این آپارتمان در مقایسه با سایر آپارتمان‌های مشابه در این منطقه مناسب‌تر تعیین شده است. میانگین اجاره بهای آپارتمان در فرمانیه برای یک واحد ملکی با متراژ مشابه 134 میلیون تومان ودیعه و 8 میلیون تومان اجاره ماهانه است.

آپارتمان دیگری با متراژ 200 مترمربع، در نیاوران، خیابان جبلی، 50 میلیون تومان رهن و 6 میلیون و 500 هزار تومان اجاره ماهانه قیمت گذاری شده است و این آپارتمان هم جزو پربیننده‌ترین فایل‌هایی است که طی روزهای اخیر از سوی متقاضیان اجاره مسکن لوکس مورد توجه قرار گرفته است. در خیابان دولت، آپارتمانی با متراژ 205 مترمربع و شرایط 100 میلیون تومان رهن به اضافه اجاره بهای ماهانه 6 میلیون تومان، از دیگر فایل‌های پربیننده بازار اجاره طی روزهای اخیر است. از دیگر آپارتمان‌های اجاره‌ای که در ردیف پر بازدیدترین واحدهای مسکونی لوکس قرار دارد، آپارتمانی 118 مترمربعی در قیطریه است که با شرایط 190 میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره ماهانه به متقاضیان بازار اجاره پیشنهاد شده است. البته بنا بر اظهارنظر کارشناسی فعالان مسکن در این منطقه، این آپارتمان در مقایسه با میانگین قیمت واحدهای لوکس در قیطریه تا حدی گران‌تر است.

رهن و اجاره آپارتمان‌های لوکس در تهران

«دنیای اقتصاد»
برچسب ها: خانه ، اجاره بها
نظرات بینندگان