arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

راز تتوی اشکان دژاگه چیست؟ + تصاویر

کنجکاوی روی خالکوبی اشکان دژاگه نشان می دهد او عکس بازی کامپیوتری شاهزاده ایرانی را روی دستش حک کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قطعا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که خالکوبی های روی بدن اشکان دژاگه چیست و به چه مساله ای ارتباط دارد. با کنجکاوی روی یکی از خالکوبی های اشکان دژاگه روی دستش به نکته جالبی دست یافتیم. هافبک نفوذی و 29 ساله تیم ملی ایران، روی دست چپ خود عکس بازی کامپیوتری شاهزاده ایرانی را حک کرده.

راز تتوی اشکان دژاگه چیست؟ + تصاویر









هفت سال از وقایع شن های زمان گذشته است.اکنون شاهزاده، پادشاه ایران شده است ولی هر شب کابوس میبیند که از دست یک هیولا فرار میکند و سرانجام گیر می افتد.افرادش پیشگویی را پیدا میکنند که می تواند خوابش را تعبیر کند.پیشگو به او میگوید که هفت سال پیش شن های زمان را آزاد کرده و مورد نفرین آنها قرار گرفته است و موجودی به نام داهاکا که در جزیره زمان زندگی میکند به دنبال اوست و میخواهد او را بکشد.شاهزاده تصمیم میگیرد که به جزیره زمان برود و با ملکه زمان حرف بزند تا نفرین از بین برود ولی پیشگو به او میگوید که نمیتواند سرنوشتش را عوض کنداو هم اعتنایی نمیکند و میرود.در دریا سربازان ملکه به فرماندهی دختری به نام شادی به آنها حمله میکنند.همه افرادش کشته میشوند و خودش هم در نبرد با شادی شکست میخورد و به دریا پرتاب میشود.وقتی چشمانش را باز میکند، خود را در جزیره میبیند و تصمیم میگیرد علاوه بر پیدا کردن ملکه از شادی هم انتقام بگیرد...

راز تتوی اشکان دژاگه چیست؟ + تصاویر


این بازی کامپیوتری اولین بار در سال 2003 به بازار آمد و طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرد. حالا اشکان دژاگه عکس شخصیت اصلی این بازی کامپیوتری که محبوبش هم هست روی دست خود حک کرده و در خیلی از بازی های تیم ملی آن را به نمایش گذاشته است. اتفاقی که البته نباید به آن خرده ای گرفت.

راز تتوی اشکان دژاگه چیست؟ + تصاویر
منبع: ورزش3
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
27
بذارید بنده خدا راحت زندگیشو بکنه.
نظرات بینندگان