arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

بانک مرکزی: صدور کارت اعتباری با نرخ سود ۱۲درصد

ناصر حکیمی امروز دوشنبه 16 آذرماه در نشستی اظهار کرد: در طرح کارت اعتباری عام و جامع طرح های مختلفی قابل پیاده سازی است که یکی از آنها خرید کالاهای بادوام ایرانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی از صدور کارت اعتباری عام با نرخ سود ۱۲درصد خبر داد.

بانک مرکزی: صدور کارت اعتباری با نرخ سود ۱۲درصدناصر حکیمی امروز دوشنبه 16 آذرماه در نشستی اظهار کرد: در طرح کارت اعتباری عام و جامع طرح های مختلفی قابل پیاده سازی است که یکی از آنها خرید کالاهای بادوام ایرانی است.

به گفته وی، کارت‌های اعتباری با نرخ مبادله ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد و با نرخ سود ۱۲ درصد و اقساط ۱۲ ماهه مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

حکیمی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی اعتبار 4000 تا 5000 میلیارد تومانی برای اجرا و شروع طرح در نظر گرفته و بعد از موافقت دستگاه های مربوط با دستورالعمل طرح، اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح کارت اعتباری عام با امکانات جدید جایگزین طرح قبلی کارت خرید اعتباری شده است گفت: تفاوت این کارت با طرح قبلی این است که علاوه بر کالاهای ایرانی، کالاهای دیگری نیز قابل خریداری است که کالاهای ایرانی با نرخ سود ۱۲درصد و سایر کالاها با نرخ عقود مبادله‌ای خواهد بود.

حکیمی با بیان این‌که طرح کارت اعتباری عام با امکانات جدید جایگزین طرح قبلی کارت خرید اعتباری شده است، افزود: تفاوت این کارت با طرح قبلی این است که علاوه بر کالاهای ایرانی، کالاهای دیگر نیز قابل خریداری است که نرخ سود کالاهای ایرانی 12درصد و سود سایر کالاها با نرخ عقود مبادله‌ای محاسبه می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
می گویند 12 درصد ولی با حساب و کتاب دو دوتا چهارتای خودمان بیش از 18 درصد خواهد ایستاد.
چندین سال است که بانک ملت تسهیلات کارت اعتباری به اصطلاح ویژه برای برخی مشاغل می دهد. من به عنوان یک هیئت علمی دانشگاه تسهیلات 15 درصد گرفتم ولی دقیقا دارم 22 درصد بازپرداخت می کنم.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
از بانک ملت ده میلیون تومان وام کارت اعتباری گرفتم 36 ماهه و اقساط آن تقریبا چهارصدو ده هزار تومان است که تقریبا سی درصد می شود. اگه از این جور وام هاست لطفا مردم را بیچاره نکنید.
نظرات بینندگان