arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

پیشنهاد جدید سنگ آهنی ها به دولت برای قیمت گندله آهن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از توافق تولیدکنندگان سنگ آهن با دولت برای فروش گندله معادل 21.5 درصد از قیمت شمش فولاد خوزستان خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی چادرملو  محمود نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه سنگ آهنی‌ها با معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعـت، معدن و تجارت در خصوص قیمت جدید فروش گندله به توافق رسیده‌اند، اظهار کرد: بر اساس پیشنهاد ما 5/1 درصد به قیمت ابلاغ شده دولت افزوده می شود و قرار شد مصوبه جدید وزیر صنعـت، معدن و تجارت  بزودی اعلام و اجرایی شود.


یادآوری می شودبراساس ابلاغیه نعمت زاده قیمت فروش گندله به فولادسازان معادل 20 درصد قیمت شمش فولاد خوزستان تعیین شده بود و قبل از این ابلاغیه نیز نرخ فروش گندله 23 درصد قیمت شمش فولاد خوزستان بود که به نظر می‌رسد در نهایت بر سر حد وسط این دو عدد توافق صورت گرفته است.

به گزارش ماین نیوز، در ابلاغیه جنجالی وزیر صنعت، معدن و تجارت در تیر ماه امسال شرکت‌های سنگ آهنی موظف به کاهش 3 درصدی قیمت گندله و آهن اسفنجی فروشی خود به فولادسازان شده بودند. ابلاغیه‌ای که با مقاومت شرکت‌های سنگ آهنی‌ و اعتراض هزاران سهامدار این شرکت‌ها مواجه شد.
نظرات بینندگان