arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

مظلومی:بایدبه قلعه نویی فرصت داد تا اندیشه های خود را در تیم پیاده کند/من وارد مسائل شخصی رحمتی و قلعه نویی نمی شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نتیجه تساوی برابر تراکتورسازی گفت: بازی جذابی را شاهد بودیم ولی توپ و میدان در اختیار ما بود و می توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

پرویز مظلومی عصر امروز بعداز کسب نتیجه تساوی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز برای سه امتیاز امده بودیم و هدف هم پیروزی بود ولی نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید پیروز می شدیم تا صدر را همچنان در اختیار داشته باشیم، ادامه داد: در نیمه دوم کاملا برتر از حریف بودیم و فقط در ۲۰ دقیقه ابتدایی دیدار تراکتورسازی برتر ما از بود ولی درکل باید امروز ما پیروز می شدیم.

مظلومی سپس با اشاره به اینکه بازی باید گل داشت تا تماشاگران از آن لذت ببرند، ادامه داد: با این حال باید از تمام بازیکنان تیمم به خاطر این تلاش خوبشان در هوای بسیار سرد تبریز تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران همچنین در خصوص خداحافظی محسن قهرمانی از دنیای داوری گفت: قهرمانی یکی از خوب های فوتبال ما بود که برایش حاشیه های زیادی ایجاد کردند تا او امروز و زودتر از زمان بازنشستگی از داوری خداحافظی کند.

مظلومی در خصوص عملکرد امروز داور بازی نیز اظهار داشت: البته چند صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تراکتورسازی اتفاق افتاد که باید کارشناسان در این خصوص نظر دهند.

مظلومی سپس با بیان اینکه قلعه نویی امروز تیمش را تهاجمی به زمین فرستاده بود، گفت: وقتی یک مربی وارد تیمی می شود نمی تواند در مدت کوتاهی شرایط را تغییر دهد و باید برای او فرصت داد تا اندیشه های خود را در تیم پیاده کند.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه برای مساوی به زمین نیامده بودیم، گفت: تساوی امروز به درد ما نمی خورد و برای همین باید پیروز می شدیم که باید هفته بعد برابر صبا که کار سختی داریم این نتیجه را جبران کنیم.

وی سپس در خصوص حرکت رحمتی که به سمت قلعه نویی نرفت، گفت: اینها مسائل شخصی بین قلعه نویی و رحمتی است که من وارد این مسائل شخصی نمی شوم ولی قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که همه به سمت قلعه نویی بروند و از وی رخصت بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز کریمی، برهانی و انصاری تک به تک های زیادی را خراب کردند، ادامه داد: البته امروز مهدی رحمتی دروازه بان ما هم موقعیت های خوبی را از حریف گرفت ولی ما در کل بازی برتر از تراکتورسازی بودیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان