arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

پایگاه هوائی ملک خالد سعودی موشک باران شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروی موشکی ارتش یمن با موشک زمین به زمین « قاهر یک» ، پایگاه هوائی ملک خالد رژیم سعودی را در بخش «خمیس مشیط» منطقه عسیر عربستان و نزدیک مرزهای یمن هدف گرفت.

به گزارش انتخاب؛ به نقل از شبکه المنار، نیروهای کمیته های مردمی یمن هم با موشک ساخت داخل « صرخه 3» به اردوگاه نظامی سعودی « العین الحاره» را در منطقه جیزان حمله کرده است.

واحد رسانه جنگ یمن تاکید کرده است که این موشک به دقت به اهداف تعیین شده اصابت کرده اند.

یک منبع نظامی یمنی گفته است که موشک قاهریک ، موشکی روسی است که در یمن امکان پیشرفته کردن آن وجود دارد.

براساس این گزارش نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق مختلف یمن از جمله استان تعز در جنوب غربی یمن پیشرفته کرده وتوانسته اند چندین زره پوش متجاوزان را با موشک منهدم کنند.

نیروهای یمنی همچنین در پایگاه نظامی العمری جلوی نفوذ یک گروه از نیروهای متجاوز را سد کرده و در یک درگیری سخت دهها تن از متجاوزان مهاجم را به هلاکت رسانده اند.

شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن اعلام کرده است که این حملات موشکی مرحله اول از گزینه های راهبردی ارتش و نیروهای کمیته های مردمی یمن در نبرد با متجاوزان است.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین موفق شدند در روزهای گذشته یک پهپاد شناسائی متجاوزان سعودی را در منطقه جحانه استان صنعا ساقط کنند.

هلاکت 15 مزدور متجاوزان و زخمی شدن دهها تن دیگر از آنان در منطقه مریس و کرس یمن بخشی دیگر از موفقیت روزهای گذشته نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن است.

همزمان متجاوزان سعودی به بمباران مناطق مسکونی در بیشتر استان های یمن که به کشته و زخمی شدن تعدادی از زنان ، کودکان و سالخوردگان یمنی منجر شده است، ادامه دادند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان