arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۳۸۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۴

لاریجانی در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد/ به صورت مستقل وارد انتخابات شده ام

دکتر علی لاریجانی رییس ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش در ستاد انتخابات استان قم و در محل فرمانداری این شهر حضور یافت و برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دکتر علی لاریجانی رییس ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش در ستاد انتخابات استان قم و در محل فرمانداری این شهر حضور یافت و برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

لاریجانی در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد

به گزارش انتخاب ؛ دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده کنونی مردم قم در مجلس نهم، بعدازظهر امروز (پنجشنبه 3 دی) با حضور در فرمانداری شهرستان قم برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

براساس این گزارش، تاکنون بیش از 60 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس دهم درقم ثبت نام کرده اند. ولی فرصت قانونی ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس برای حضور در بهارستان تا پایان روز جمعه (4 دی) اعلام شده است.

حوزه انتخابیه قم دارای 3 نماینده در خانه ملت است.
 علی لاریجانی  در گفت وگو با خبرنگاران، هردو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را برای آینده کشور مهم دانست و افزود: اقتضا می کند که حضور مردم در یک فضای آرام، باشکوه و رقابتی به درستی سامان یابد.
وی ادامه داد:به طور حتم یک انتخابات باشکوه جایگاه ایران را در صحنه بین المللی و منطقه ای بالا می برد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور درگرو این است که افرادی که وارد مجلس می شوند ، کارآمد و با تجربه باشند و نگاه شان به مسائل ملی باشد تا بتوانند پیچیدگیهای مسائل اقتصادی کشور را به درستی فهم کنند و راه حل برای آن داشته باشند.
لاریجانی افزود: امیدوارم ملت ایران این دو انتخابات را با سرافرازی پشت سر بگذارد و یک دستاوردی برای آنان باشد.
وی تاکید کرد: اصل موضوع این است که بخش های مختلف کشور ذهن شان درگیر انتخابات باشکوه و درنهایت صحت باشد و هرچه رقابت و حضور جریان ها و گروه ها در این انتخابات بیشتر باشد و با انگیز وارد شوند بهتر است.
وی در پاسخ به این سئوال که شما در انتخابات در کدام گروه سیاسی قرار می گیرید گفت: البته من به صورت مستقل وارد انتخابات شده ام ولی آنچه که برای من مهم می باشد ، این است که اصول و اهداف انقلاب را بدرستی پیگیری کنیم.
لاریجانی گفت: این انقلاب آرمان هایی دارد که در فکرامام خمینی تبلور پیدا کرد و در راهی که شهیدان بزرگوار ما طی کردند تجلی یافت.
وی افزود: آنچه که دغدغه من می باشد ، این است که این آرمانهای انقلاب به خوبی پیاده شود.
وی گفت: دغدغه من اصل و ماهیت و شرایط و اهداف انقلاب است و
هرگروه که به این امر نزدیک باشد ما جزء آن گروه هستیم.
لاریجانی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای من باعث افتخار است که درانتخابات اخیر هم از حوزه انتخابیه مهم قم نام نویسی می کنم افزود: این امر دو علت دارد یکی انتصاب امر مراجع عظام ، بزرگان کشور و دانشمندان حوزه و اقشار گوناگونی که درقم نگاه همراه با لطف داشتند و نیز به دلیل شرایط کلان کشور و هم آبادانی استان قم نظرشان این بود که این بارهم از قم کاندیدا شوم.
وی گفت: البته قم ام القرای جهان اسلام و مرکز تشیع و مورد توجه مسلمانان جهان است و برای من که سالها در قم زندگی کرده ام اهمیت دارد که آبادانی این شهر به نحو درستی انجام شود.
لاریجانی گفت: از این رو باید تلاش کنیم این خواسته عمومی به درستی انجام شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
11
54
ان شا الله که موفق باشید
ناشناس
|
Romania
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
6
15
افرین.حتما به ایشان رای می دهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
5
16
اصول گرای مستقل احسن به شهامتت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
6
17
انصافا در طول این 2 سال یاور دولت در مجلس بودن....انشاله که رای بیارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
5
14
حمایتت میکنیم
ناشناس
|
Singapore
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
3
10
لاریجانی مردی معقول وبا خداییست امیدوارم با رای با به مجلس بروند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
4
11
چهره ای معتدل ومعقول ،صدا و سیمای جناب لاریجانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود .خدا پشت و پناهتان هرجا که باشین در خط اعتدالین احسنت
نظرات بینندگان