arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

ملاقات رییس صداوسیما با محمدعلی کشاورز

رئيس رسانه ملي گفت: راز ماندگاري آثار فاخر و ارزنده در هنر سينما، الگو برداري صحيح است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 محمد سرافراز به همراه معاون سيما و مدير کل روابط عمومي رسانه ملي در شب ميلاد با سعادت پيامبر رحمت و امام جعفر صادق (ع) به ملاقات اسطوره تئاتر ، سينما و تلويزيون ايران محمد علي کشاورز رفتند و از زحمات بي دريغ و خلق آثار بي بديل استاد کشاورز قدرداني کردند.

استاد کشاورز نيز از زحمات قابل تقدير رياست سازمان به پاس تلاش هاي وي در راستاي پيشرفت و توسعه و توليد برنامه هاي اثر بخش قدر داني کرد.

وي همچنين توصيه اي هم به جوانان فعال در حال ورود به عرصه سينما و تلويزيون گفت: بازيگر در اولين قدم بايد با افکار و فرهنگهاي ملي کشور آشنايي داشته باشد تا بتواند در ايفاي نقش خود مثبت ظاهر شود و اينگونه است که بازي ماندگاري خواهد داشت.
کشاورز براي مثال به بازي خود در سريال بياد ماندني و خاطره انگيز پدر سالار اشاره کرد و گفت : بازيگر بايد با محتوا و معناي نقش خود ارتباط برقرار کند و گرنه مخاطب هم با تماشاي تلاش آنها ارتباطي برقرار نخواهد کرد.

رياست سازمان صداو سيما در اين ديدار براي آقاي کشاورز آرزوي سلامت روز افزون و توفيق الهي کردند و از اينکه در چنين شب ميمون و مبارکي به ديدار استاد کشاورز نايل شدند ابراز مسرت و شادماني قلبي کردند.

پور محمدي معاون سيما هم در اين ديدار براي استاد کشاورز آرزوي سلامتي و بهبود احوال عمومي کرد.

رياست سازمان در پايان با اشاره ايفاي نقش استاد کشاورز در اثر بيادماندني پدر سالار خاطر نشان کرد: بسياري از فيلم ها و آثار وي قابليت بارها پخش را دارند و هيچگاه مخاطب خود را از دست نمي دهد زيرا بازيهاي استاد کشاورز از لحاظ محتوا و معنا اثر بخش و تاثير گذار است و هميشه پر مخاطب است.
منبع"خبرگزاری صداو سیما
برچسب ها: صداو سیما ، بازیگر ، سینما
نظرات بینندگان