arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

سفر قائم مقام وزیر به نیشابور/همدردی با خانواده پرستار نیشابوری

مشاور وزیر بهداشت از سفر قائم مقام وزیر به شهرستان نیشابور برای عرض تسلیت وزیر بهداشت به خانواده پرستار نیشابوری، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر عباس زارع نژاد سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،گفت: دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، به نمایندگی از طرف وزیر به نیشابور می رود تا پیام تسلیت وزیر را به خانواده سید محمد رضایی ثانی پرستار نیشابوری ابلاغ کند.

وی همچنین از همراهی معاون پرستاری وزارت بهداشت با قائم مقام وزیر در این سفر خبر داد و افزود: وزیر بهداشت از شنیدن فوت این پرستار بسیار اندوهگین و متاثر شدند. زیرا، او یکی از پرستاران فداکار در عرصه سلامت و خدمت به مردم و بیماران بوده است.

زارع نژاد تاکید کرد: قائم مقام وزیر بهداشت در این سفر، ضمن ابلاغ تسلیت وزیر، با خانواده این مرحوم ابراز همدردی می کند.

وزیر بهداشت روز گذشته با صدور پیام تسلیت به خانواده پرستار نیشابوری، عنوان کرده بود؛ خبر درگذشت جناب آقای سید محمد رضایی ثانی، پرستار بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور موجب تالم و تاثرگردید. فوت این پرستار فداکار که درحین احیای بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H۱N۱ خود به این بیماری مبتلا گردید، یک بار دیگر ثابت کرد، حرفه کادر بهداشتی و درمانی کشور، نه یک شغل که خدمتی شبانه روزی با توشه‌ای گران‌سنگ از دانش، تجربه، عشق، فداکاری و ایثار است؛ خدمتی که با هیچ معیار مادی‌ قابل قیاس و جبران نیست.

منبع: مهر
نظرات بینندگان