arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۰۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

روحانی: 9 دی ، روز دفاع ملت ایران از خاندان رسالت، دفاع از نظام، قانون و دفاع از ولایت فقیه و ولی فقیه بود

رییس جمهوری با بیان اینکه دشمنان، جهان اسلام را به جان یکدیگر انداخته اند، گفت: اگر کشورهای بزرگ اسلامی در کنار یکدیگر به فکر مسائل عامه مسلمین بودند، براحتی مشکلات منطقه حل و فصل می شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در دیدار با رهبر معظم انقلاب و پیش از بیانات ایشان ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع)، پیامبر اسلام را اسوه اخلاق و پاکدامنی خواند و افزود: حضرت محمد (ص) درس وحدت، اتحاد و برادری را برای جهان به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند پیروی ازنبی مکرم اسلام هستیم، گفت: با وحدت ملت و هدایت رهبر بزرگمان در برابر قدرتهای جهان به پیروزی رسیدیم و راه این پیروزی ادامه خواهد داشت.
رییس جمهوری با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، این انتخابات ها را آزمون عظمت جهانی کشور دانست و افزود: همه باید به فکر پیروزی نظام اسلامی و کشور در این انتخابات باشیم.
روحانی به حماسه ایرانیان در 9 دی سال 88 نیز اشاره و تاکید کرد: 9 دی ، روز دفاع ملت ایران از خاندان رسالت، دفاع از نظام، قانون و دفاع از ولایت فقیه و ولی فقیه بود.
رییس جمهور خاطر نشان کرد: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه برنامه ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب تامین شده است و شکر این نعمت با وحدت بیشتر و کمک به دنیای اسلام برای نجات کشورها از تروریسم و دخالت بیگانگان میسر خواهد بود.
وی با بیان اینکه برخی کشورهای اسلامی به جای تعامل فرهنگی و اقتصادی با یکدیگر ، با قدرتهای بیرون منطقه تعامل می کنند، افزود: جای تاسف است که کشوری از پیروزی یک ملت در عرصه سیاسی ناراحت باشد و سرمایه سیاسی جهان اسلام را به ثمن بخس در اختیار قدرتهای بیگانه قرار دهد.
رییس جمهور اضافه کرد: کشوری که بیشترین نقش را در کاهش قیمت نفت داشت، اکنون بودجه سال آینده خود را با کسری صد میلیارد دلاری بسته که این نشان می دهد، کسی که چاه برای دیگران می کَند اول خود در آن خواهد افتاد.
همزمان با هفدهم ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در پایان این مراسم جمعی از میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی ، از نزدیک با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
17
2
نهم دی دفاع مردم از قانون وولایت فقیه
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
17
1
درود بر 9 دی! درورد بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
17
2
نهم دی دفاع مردم از نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
17
2
روز 9 دی روز دفاع از ولایت فقیه
نظرات بینندگان