arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۴

اصناف مدعی شد: هیچ ماده مخدری به قلیان‌ها افزوده نمی‌شود

در حالیکه معاون وزیر بهداشت اعلام کرده " به قلیان‌ها، مواد روان گردان و مخدر افزوده می‌شود و صحت این موضوع توسط اورژانس‌ها و همچنین بررسی مشترک با قوه قضاییه تایید شده است"، رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران وجود مواد مخدر در برخی قلیان‌ها را به رد می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالیکه معاون وزیر بهداشت اعلام کرده " به قلیان‌ها، مواد روان گردان و مخدر افزوده می‌شود و صحت این موضوع توسط اورژانس‌ها و همچنین بررسی مشترک با قوه قضاییه تایید شده است"، رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران وجود مواد مخدر در برخی قلیان‌ها را به رد می‌کند.

به گزارش انتخاب؛ غلامرضا حیدرعرب اظهار کرد: هیچ مواد مخدری آغشته به تنباکو در قلیان ها مشاهده نشده و این موضوع کذب محض است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات ما بحث تداخل صنفی است درباره‌ ارائه قلیان در برخی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها گفت: رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی که قلیان ارائه می‌دهند غیرقانونی بوده و تخلف محسوب می‌شود.

حیدرعرب در عین حال تاکید کرد: رستوران‌ها سنخیتی با قلیان ندارند درصورتیکه در برخی موارد شاهدیم که رستورانی در طبقه بالا قلیان ارائه می‌کند که باید با آن ها برخورد قانونی لازم صورت گیرد چون در هر مرکزی نمی توان قلیان ارائه کرد.

رییس اتحادیه قهوه خانه داران همچنین اظهار کرد: در برخی مواقع نیز شاهدیم عده‌ای به خصوص در اطراف تهران کلبه‌های کوچکی درست کرده و قلیان و چای عرضه می‌کنند که این کار نیز غیرقانونی است.

حیدرعرب در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه ‌در قوانین و مقررات موجود چندنوع قهوه‌خانه داریم، افزود: قهوه‌خانه ‌های معمولی برای مجردها بوده و قلیان، چای، دیزی و املت به مشتریان خود می‌دهند و تابع ضوابط خاصی نیز هستند.

وی ادامه داد: قهوه‌خانه‌های سنتی دارای متراژ بزرگ بوده و خانوادگی هستند و غذا نیز در آنجا سرو می‌شود و در عین حال موسیقی زنده یا پرده‌خوانی نیز در برخی قهوه خانه‌های سنتی ارائه می‌شود
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
1
2
دروغ می گن
همه جوونا بدبخت شدن
نظرات بینندگان