arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

مسابقه و کشمکش جدید احمدی نژاد با اصولگرایان

این روزها از مشایی به دلیل افکار ملی گرایانه اش بر روی مسائل اجتماعی و فرهنگی انتقاد می شود. وی که نزدیک به 25 سال است که با احمدی نژاد کار می کند حتی از جانب مربی و مراد رئیس جمهور هم مورد انتقاد قرار گرفته است. ایت الله مصباح یزدی، مشایی را متهم به ایجاد یک سازمان ماسونی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری فرانسه در تحلیلی به قلم سیاوش قاضی نوشت: همچنان که  تنش ها در استانه انتخابات مجلس افزایش می یابد، ایران در حال آماده کردن خود برای یک مسابقه ی تازه بین حامیان احمدی نژاد و برخی اصلوگرایان است.



به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.Ir، استعفای مصلحی باعث آغاز انتقادات زیادی بسوی اطرافیان نزدیک احمدی نژاد یعنی مشایی شد.

در روز هفدهم اپریل، رسانه های ایرانی اعلام کردند که مصلحی پس از تلاش برای برکنار کردن یکی از معاونانش که رابطه ی نزدیکی با مشایی داشته است، برکنار شد.

اما دقایقی بعد، آیت الله خامنه ای رهبر ایران، طی حکمی مصلحی را ابقا کردند.

برکناری مصلحی باعث شد که فرصت بزرگی برای اصولگرایان پیش بیاید تا حملات تازه ای علیه احمدی نژاد را شروع کنند. رسانه های اصولگرایان مشایی را به سازمان دهی یک جریان انحرافی متهم می کنند.

مشایی یکی از نزدیکان احمدی نژاد است و شایعاتی در مورد اینکه انتخاب احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری می باشد.

این روزها از مشایی به دلیل افکار ملی گرایانه اش بر روی مسائل اجتماعی و فرهنگی انتقاد می شود. وی که نزدیک به 25 سال است که با احمدی نژاد کار می کند حتی از جانب مربی و مراد رئیس جمهور هم مورد انتقاد قرار گرفته است.

ایت الله مصباح یزدی، مشایی را متهم به ایجاد یک سازمان ماسونی کرده است.

جوانفکر که مشاور احمدی نژاد است در پاسخ به انتقادات گفته است: این حملات می تواند عمدا یا سهواً باعث این شود که طرح سرنگونی ریاست جمهوری احمدی نژاد به اجرا دربیاید.



اما  درگیری ها  و کشمکش های جدید ایران نشانه ی قدرت نمایی برای انتخابات مجلس در سال 2012 است

با غیبت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، تحلیلگران معتقدند که جنگ قدرت در بین اصولگرایان در حال حاضر شروع شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
0
13
همه این اختلاف ها مربوط به جنگ قدرت است.وآنچه در کشاکش درجنگ قدرت مطرح است .رسیدن به قدرت دنیوی است نه معنوی وقدرت دنیوی جزءجنگ شیاطین است!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
با توجه به سخنان آقای امیری فر در مورد لیست کاندیداهای مجلس اقدامات 10 روز اخیر آقای احمدی نژاد که با مدیریت مشایی صورت می گیرد مانوری است جهت کسب همان 13 میلیون رای که خودشان اقرار کردند و باید منتظر این قبیل اقدامات در حوزه های دیگر نیز باشیم
نظرات بینندگان