arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۴

بورس بازی‌های ویژه برای بالا بردن ارزش سهام پدیده!

این پروژه فارغ از نام خود واقعا پدیده بود چرا که توانست با دور زدن قوانین و مقررات متعدد، پیشرفت فیزیکی داشته باشد و سهام فروشی هم کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال با بیان اینکه طبق مصوبه اخیر مدیریت پروژه پدیده شاندیز باید تغییر کند، گفت: ارزش سهام این پروژه با بورس بازی های ویژه و تبلیغات واهی به صورت حبابی افزایش یافته بود اما در حال حاضر مکانیزم بازار ارزش واقعی ان روشن می کند.

به گزارش «انتخاب»، حسین معصوم  با تاکید بر اینکه پروژه پدیده شاندیز واقعا در نوع خود پدیده بود، اظهار داشت: این پروژه فارغ از نام خود واقعا پدیده بود چرا که توانست با دور زدن قوانین و مقررات متعدد، پیشرفت فیزیکی داشته باشد و سهام فروشی هم کند.

وی درباره آخرین تصمیمات برای وضعیت پروژه پدیده شاندیز گفت: طبق آخرین تصمیمات قرار بر این است که مقامات محلی استانداری و دستگاه قضایی مسئول پیگیری مصوبه مربوط به پدیده شاندیز باشند. طبق این مصوبه هر چه زودتر باید نسبت به تغییر مدیریت این پروژه اقدام شود.  

نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تنها دستگاهی بود که از ابتدا توانست به طور قاطع و مصرانه با این موضوع برخورد کند، ادامه داد: امیدواریم تصمیماتی که گرفته شده به نفع مردم باشد و  بتوانند از این مصوبه منتفع شوند.

معصوم با تاکید بر اینکه ارزش سهام پدیده شاندیز حبابی بیش نبود و از مبانی قانونی برخوردار نبوده است، افزود: به طور قطع ارزش سهام را بازار تعیین می کند و در سیستم اقتصاد آزاد، نظام اقتصادی است که ارزش واقعی این سهام را نشان می دهد.

وی ادامه داد: ارزش سهام پدیده را با سفته بازی و بورس بازی های ویژه و ابراز حساب های نادرست و تبلغات واهی بالا بردند و  واقعیت ارزش تولید و پروژه در نظام سرمایه گذاری روشن می شود و از این پس هم میزان عرضه و تقاضا در بازار ارزش واقعی آن را مشخص خواهد کرد.   

 
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان