arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴

فرهنگ سازی برای دستیابی به شهری ایمن قابل تقدیر است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح تقدیری از توجه شهرداری تهران به سلامت جامعه با اجرای کمپین شهروند سالم تشکر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهدای لوح تقدیری از توجه شهرداری تهران به سلامت جامعه با اجرای کمپین شهروند سالم تشکر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل و سازمان زیباسازی شهر تهران، سید حسن قاضی زاده هاشمی با اهدای لوح تقدیری به محمدباقر قالیباف، شهردار تهران از توجه مدیریت شهری در فرهنگ سازی و آماده کردن بسترهای لازم برای دستیابی به شهری ایمن و سالم و افزایش شاخص های سلامت و امنیت جامعه با اجرای کمپین شهروند سالم در بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر قدردانی کرد.

متن تقدیر نامه وزیر محترم بهداشت جناب آقای دکتر سید حسن هاشمی به شرح زیر می باشد

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

شهردار محترم تهران

با سلام

فرهنگ سازی و آماده کردن بستر های لازم برای دستیابی به شهری امن و سالم و افزایش شاخص های سلامت و امنیت، نیاز به اطلاع رسانی دقیق، هدفمند و مشارکت همه شهروندان دارد.

تجلی جایگاه ویژه بهداشت و سلامت در فضاهای تبلیغی جامعه شهری با مدیریت پیشرو و جهادی جنابعالی در بهره گیری از هنر متعهد، شایسته قدردانی است. حرکت بزرگی که تاثیر بسزایی در تنویر افکار آحاد مردم از اهداف حوزه سلامت داشته و بازتاب گسترده آن در فضاهای رسانه ای نشان از قدردانی شهروندان عزیز دارد.

ضمن تقدیر از جنابعالی که با همت والای خود در سیاستگذاری و اجرای این مهم، نقش موثر و ارزنده ای ایفا کرده اید، از درگاه خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر شما را در خدمت به شهروندان عزیز مسئلت می نمایم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر

نظرات بینندگان