arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴

تهران فردا هم بارانی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارش باران و برف کشور را طی روزهای آینده تشریح و استان‌های پربارش امروز و روز آینده را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: امروز (شنبه) در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با تگرگ خواهد بود.

وی اظهار کرد: شدت بارش امروز در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، مناطق شمالی تهران، ایلام، شمال خوزستان و گیلان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه ضمن تشدید بارش در مناطق ذکر شده گستره آن دامنه‌های البرز شرقی، بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور را نیز در بر خواهد گرفت، گفت: شدت بارش در این روز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، شمال و غرب فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، تهران، گیلان و مازندران خواهد بود.

به گفته وظیفه، از اواخر روز دوشنبه ضمن کاهش بارش از غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی دمای هوا در این مناطق به طور نسبی کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه 4 بهمن همراه با بارش باران و گاهی رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و مه‌آلود با حداکثر و حداقل دمای 12 و 5 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه همراه با بارش باران در پاره‌ای نقاط وزش باد و در ارتفاعات بارش برف به تدریج کاهش ابر با حداکثر و حداقل 9 و 2 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان