arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
با کسب عنوان نایب قهرمانی ؛

یاسین پیشرو جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یاسین پیشرو که اولین سال حضور خود در تیم داری لیگ های برتر کشور را تجربه میکند با پایان هفته پنجم لیگ برتر وزنه برداری توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ 94 را از آن خود کند و با این رتبه جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 95 را کسب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه یاسین پیشرو قم _وزنه برداران باشگاه یاسین پیشرو قم که  در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور با کسب 2816 امتیاز پس از تیم ذوب آهن اصفهان جایگاه دوم جدول لیگ برتر را از آن خود کردند موفق به اخذ مجوز حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا شدند.

یاسین پیشرو جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرد

این نتیجه در حالی رقم خود که بهداد سلیمی وزنه بردار یاسین پیشرو از هفته دوم مسابقات با آسیب دیدگی مواجه شد و تاثیر زیادی بر عملکرد تیم یاسین گذاشت .

لازم به ذکر است که یاسین پیشرو قم در لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای آسیا نخستین حضور خود را تجربه کرد و توانست با درخشش قوی مردان خود علاوه بر کسب عنوان نائب قهرمانی مجوز حضور در جام باشگاههای آسیا را کسب کند.

یاسین پیشرو جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرد

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز با حضور روسای فدراسیون های وزنه برداری ، دوومیدانی ، تنیس روی میز و معاون وزیر ورزش و جوانان انجام شد و حسین طهرانی مقدم فرزند شهید حسن طهرانی مقدم نیز میهمان ویژه این مراسم بود که با دعوت مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو در در مراسم اختتامیه حضور پیدا کرده بود .

نظرات بینندگان