arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴

سایت اصولگرا: عارف را رد صلاحیت کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد رضا عارف روز گذشته در نشست هم اندیشی میز استانهای شورای عالی سیاسگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان تاکید کرد:  باید برای همیشه چالش تک قطبی کردن انتخابات و رد صلاحیت ها حل شود . نباید تسلیم وضعیت طراحی شده بشویم و نباید مایوس شویم. نگران نیستیم که نتوانیم لیستی اصلح و شایسته را ببندیم. در خیلی مواقع صورتمان را با سیلی سرخ کردیم اما اگر حضورمان در مجلس تنها به مثابه برجام ۲ باشد کفایت می کند . اگر عقب نشینی کنیم در انتخابات ۹۶ هم عقب نشینی خواهیم کرد .

به گزارش انتخاب، در همین راستا سایت اصولگرای صراط با اشاره به اظهارات عارف خواستار بررسی مجدد و رد صلاحیت وی توسط شورای نگهبان شده است . صراط_نیوز در بخشی از این  گزارش نوشت: "  برنامه اصلاح طلبان برای "عقب نشینی نکردن" و "حل شدن همیشگی چالش رد صلاحیت ها" به جز طراحی نقشه هایی مانند آنچه سعید حجاریان "فشار از پایین و چانه زنی در بالا" خوانده بود، چیست؟

اکنون یک بخش از این نقشه یعنی "چانه زنی در بالا" آغاز شده و خود عارف تاکید کرده که با برخی اعضای شورای نگهبان مذاکراتی داشته است. همزمان اسحاق جهانگیری از طرف روحانی مامور به مذاکره با شورای نگهبان شده و به نظر می رسد تکمیل پازل اصلاح طلبان، فریب و تحریک بخشی از بدنه اجتماعی برای افزایش فشارها باشد.

این سایت در پایان آورده است: واضح است که حتی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند نیز نمی توانند هر حرف تحریک کننده و ساختارشکنی را بر زبان بیاورند. به نظر می رسد عارف تایید صلاحیت خود در هر انتخاباتی را قطعی می داند که چنین سخنان ساختارشکنانه ای را به راحتی مطرح می کند؛ غافل از اینکه اعضای شورای نگهبان رفتار کاندیداها را به دقت زیر نظر دارند و چه بسا در روزهای آتی با بررسی مجدد اظهارات ساختارشکنانه عارف، حکم به رد صلاحیت او بدهند.

نظرات بینندگان