arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

تصویب برنامه آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از تصویب برنامه آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش فارس، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین جزئیات از وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه اظهار داشت: جلسه‌ای اخیراً در خصوص موارد مرتبط با دوره‌ آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی برگزار شد و در آن جلسه، برنامه آموزشی آنها تصویب شد؛ البته برنامه آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصویب شده بود و برنامه آموزشی دانشگاه شهید رجایی برای گروه فنی و حرفه‌ای نیز به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه روش اجرای برنامه آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در سال‌جاری هم مصوب شده است،‌ گفت: در خصوص هزینه هم یک برآوردی شده است که بخشی از هزینه دوره آموزشی را داوطب و بخشی را آموزش و پرورش متقبل می‌شود.

سلیمی جهرمی با تأکید بر اینکه در اطلاعیه اولیه آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی، موضوع اخذ هزینه دوره آموزشی از پذیرفته‌شدگان به صراحت اعلام شده بود، افزود: هزینه آموزش هر میزانی که باشد، ۴۰ درصد را آموزش و پرورش و ۶۰ درصد را داوطلب پرداخت می‌کند.
نظرات بینندگان