arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

بارش برف و باران در محورهای ۷ استان کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۷ استان کشور خبر داد.

 به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای سردشت ـ مهاباد و ارومیه ـ سلماس در آذربایجان غربی، اسالم به خلخال در اردبیل، ارتفاعات محورهای کندوان و فیروزکوه در مازندران و محورهای شهمیرزاد ـ فولادمحله و سمنان ـ‌فیروزکوه در سمنان بارش برف جریان دارد.

وی افزود: در اکثر محورهای استان‌های گلستان، فارس، مازندران، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده است.

رحمانی به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در محورهای استان‌های برف‌گیر و کوهستانی حتماً‌ تجهیزات ایمنی لازم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ همچنین در جاده‌های برون و درون‌شهری با توجه به لغزندگی سطح معابر سرعت مطمئنه را لحاظ کرده، چراغ‌های خودرو را روشن کرده و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

وی گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و همچنین باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج از پل فردیس تا پل کلاک، نیمه‌سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نظرات بینندگان