arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

فروش ویژه به نفع افراد توان‌یاب (معلولان جسمی و حرکتی) دردیجی‌کالا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جشنواره فروش خیریه با هدف حمایت از افراد توان‌یاب شاغل، در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

دیجی‌کالا در راستای ایفای اقدامات بشردوستانه و بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، و همچنین حمایت از افراد توان‌یاب شاغل، این جشنواره را راه‌اندازی کرده است. کالاهای موجود در جشنواره‌ حاصل فعالیت و دسترنج تعدادی از افراد توان‌یاب در سراسر ایران بوده و شامل صنایع دستی مانند تابلوفرش، تابلو سوخت، عروسک بافتنی، مجسمه خمیری، تابلو محرق، پیکرتراشی، معرق چوب، معرق مس، نقاشی روی سنگ و ... می‌شود که به همت موسسه نیکوکاری رعد الغدیر جمع‌آوری شده است.

تمامی کالاهای موجود در این جشنواره با قیمت خالص و بدون هیچ سودی به فروش می‌رسد و تمامی مبلغ فروش به طور مستقیم به موسسه و افراد توان‌یاب (معلولان جسمی و حرکتی) بازمی‌گردد. این جشنواره به مدت ۳ روز از تاریخ ۴ تا ۶ بهمن‌ماه برای خرید اینترنتی فعال خواهد بود.

موسسه نيكوكاری رعد الغدیر، به منظور ارتقای توانايی‌های افراد توان‌ياب (معلولان جسمی و حرکتی) و با ارائه آموزش به این افراد توانایی‌های آنها را ارتقا می‌دهد. درحال حاضر تعداد 120 نفر توان‌یاب دختر و پسر در طول هفته در دو شیفت صبح و بعدازظهر از خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای- توانبخشی و حمایتی صددرصد رایگان مجتمع بهره‌مند و به تولید کالاهای مختلف می‌پردازند.

ایجاد فرصت‌های شغلی برابر برای جامعه ایرانی و همچنین حمایت از تولیدات داخل ایران، یکی از آرمان‌های اجتماعی دیجی‌کالاست.


نظرات بینندگان