arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
دستینو، بازاری نو برای خرید و فروش محصولات هنری دست ساز و صنایع دستی

آن‌چه هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید، اینجا آنلاین بخرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



افرادی هستند که دل‌مان می‌خواهد کادویی که تقدیم‌شان می‌کنیم، مثل خودشان و مثل احساسی که به آن‌ها داریم، مخصوص باشد، افراد دیگری هم هستند که همیشه به دوستان و اطرافیانشان هدیه‌های مخصوص می‌دهند و دل‌مان می‌خواهد یک‌جوری خوش‌حالشان کنیم، اما نمی‌دانیم با این دسته از افراد چه‌کار کنیم. به‌تازگی فروشگاهی آنلاین قصد کرده تا هر دو طرف ماجرا را راضی کند؛ یعنی هم برای خاص پسندها، کادوهایی بی‌نظیر داشته باشد و هم برای هنرمندانی که صنایع دستی و محصولات هنری دست ساز درست می‌کنند، بازاری فراهم کند تا محصولات‌شان را در این فروشگاه به‌صورت آنلاین بفروشند! بازاری دو طرفه که سود و منفعتش هم به خریدار می‌رسد و هم به فروشنده.

نایاب‌ها را جستجو کنید

از آن‌جایی‌که صنایع دستی و محصولات هنری دست ساز، مثل کارهای کارخانه‌ای نیستند که میلیون‌ها کپی از آن‌ها در فروشگاه‌ها و با قیمت‌های متفاوت فروخته شود و از آن‌جایی‌که صنایع دستی، به بی‌مثال بودن معروف هستند، شما می‌توانید بدون اینکه فروشگاه‌های شهر را زیر و رو کنید و زمان و انرژی‌تان را هدر بدهید و دست آخر، خوش‌قیمت‎‌ها را هم پیدا نکنید، تنها با چند کلیک و با توجه به دسته‌بندی‌های مختلفی نظیر: اسباب‌بازی، بافتنی، قلاب‌بافی، مد و لباس، زیورآلات و دکوراسیون، هرآنچه را می‌خواهید با بهترین قیمت و خاص‌ترین طراحی پیدا کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

هر جای ایران هستید، دستینو هم هست

 فروشگاه آنلاین دستینو http://dastino.com/  امکان ارسال خریدهای شما را به تمام نقاط کشور فراهم کرده و هزینه‌ی ارسال کالا را بسته به مسافت شما از محل فروشگاهی که محصول را سفارش داده اید، برای‌تان محاسبه می‌کند و در نهایتِ شفافیت به شما امکان انتخاب و ادامه‌ی مراحل خرید را می‌دهد. علاوه بر این‌ها، شما در دستینو، امکان طبقه‌بندی کالاهای مورد علاقه‌تان را هم دارید و به این ترتیب، هر زمان که فرصت کمی برای خرید کادو و یا کالای مورد نظرتان را داشتید، می‌توانید از لیست علاقه‌مندی‌های‌تان، یکی را انتخاب کنید و آن را به آسان‌ترین شکل ممکن بخرید.

 

فروشگاهی با برند اختصاصی خود داشته باشید

اگر محصولات هنری دست ساز تولید می کنید یا از سازندگان صنایع دستی سنتی هستید دستینو این امکان را به شما می‌دهد در هر کجای ایران هستید  فروشگاهی اختصاصی بصورت آنلاین با نام و برند خود ایجاد کنید و محصولات خود را به علاقه‌مندان عرضه کنید.



اگر هنرمندید و می‌خواهید فضایی عادلانه و سالم برای فروش محصولات‌تان داشته باشید و اگر به‌تازگی قصد خرید کالای خاصی را دارید، بد نیست همین حالا سری به دستینو بزنید. هم فال است و هم تماشا و البته که می‌توانید از سایر شرایط خرید و فروش و محصولات متنوع آن هم باخبر شوید. یادتان نرود که حتما پیش از هر کاری، یک حساب کاربری برای خودتان بسازید که بار بعدی که برای خرید محصولات هنری دست ساز به دستینو مراجعه کردید، یک مرحله جلو افتاده باشید!
نظرات بینندگان