arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

تکلیف میزبانی ایران و عربستان امروز مشخص می‌شود

بعد از هفته ها جنگ و جدل امروز تکلیف میزبانی ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بعد از هفته ها جنگ و جدل امروز تکلیف میزبانی ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می شود.

به گزارش«انتخاب»، پس از تنش های سیاسی رقم خورده میان عربستان و ایران سعودی ها مسائل سیاسی را وارد مسائل ورزشی کرده و مدعی شدند هیچ کدام از تیم های فوتبال شان حق سفر به ایران در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند به همین خاطر کنفدراسیون فوتبال آسیا باید میزبانی این رقابت ها را از ایران بگیرد.

در مقابل فدراسیون فوتبال ایران هم در مکاتباتی که با afc داشت اعلام کرد نه تنها هیچ نگرانی از بابت امنیت وجود ندارد بلکه ضمانیت می دهد که میزبانی از تمام رقبا در کمال آرامش انجام شود و نباید مسائل سیاسی در ورزش و فوتبال دخالت داده شود. پیرو همین اتفاقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت در نشستی فوق العاده راجع به دعواهای اخیر تصمیم گیری کند که این نشست امروز در دوحه برگزار می شود.

به نوشته روزنامه الرایه نشست امروز به ریاست سعود مهندی معاون رئیس afc و مسئول برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود تا کمیته ای که برای این منظور تشکیل شده در خصوص درخواست کشورهایی همچون عربستان و امارات در قبال میزبانی ایران تصمیم گیری کند. به نوشته الرایه عربستانی ها در آخرین رایزنی های خود با این کمیته کشور قطر را به عنوان زمین بی طرف به کنفدراسیون معرفی کرده اند در حالی که ایران همچنان روی میزبانی در داخل کشورش تاکید دارد.

در همین گیر و دار چند رسانه عربی منطقه از جمله روزنامه های سعودی مدعی شدند afc امروز دوحه قطر را محل میزبانی نمایندگان عربستان از ایرانی ها و مسقط پایتخت عمان را به عنوان شهر میزبان نمایندگان ایران از عربستانی ها معرفی خواهد کرد که باید منتظر پایان نشست امشب در دوحه ماند و دید این گمانه‌زنی ها درست از آب درخواهد آمد یا نه؟
منبع: ورزش3
نظرات بینندگان